Dory Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hei! Jeg var på jobbintervju til en praksisplass for en uke siden. Jeg har ennå ikke hørt noe... Er det vanlig å ringe å høre hvordan det går...? Eller bør jeg vente til jeg får noen beskjed. *Spent* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintermor Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette er litt vanskelig å svare på da jeg ikke vet hva de sa til dag om hvor lang tid du måtte regne med å vente på svar. Hvis de sa at du hører noe inne 1 uke, ville jeg klart ringt. Hvis de ikke sa noe, kan du også ringe. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Dette er litt vanskelig å svare på da jeg ikke vet hva de sa til dag om hvor lang tid du måtte regne med å vente på svar. Hvis de sa at du hører noe inne 1 uke, ville jeg klart ringt. Hvis de ikke sa noe, kan du også ringe. Lykke til! Jeg tror de sa innen en uke... Ja, det er litt vanskelig også frdi det er jo ikke noen vanlig stilling, kun praksisplass gjennom NAV. Så rart de ikke har svart.... *Hmm* Jaja:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg tror de sa innen en uke... Ja, det er litt vanskelig også frdi det er jo ikke noen vanlig stilling, kun praksisplass gjennom NAV. Så rart de ikke har svart.... *Hmm* Jaja:) Da ringer du for å forhøre deg. Ikke noe gæernt i det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Da ringer du for å forhøre deg. Ikke noe gæernt i det :-) Takk for svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.