Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor jeg får kjøpt ølgjær og hva det eventuelt koster?

Skrevet

Får du det ikke på helsekost og/eller apotek tro? Er usikker.

Skrevet

Det selges på vanlige matbutikker i den hyllen hvor de har vitamintilskudd og lignende. Er litt usikker på pris, men du må kanskje regne med noe rundt hundrelappen.

Skrevet

Du får det på apoteket.husker ikke helt prisen men ikke så veldig dyrt.

Jeg kjøpte det for å få finere, blankere hår osv, men jeg klarer jo ikke engang å svelge det ned ;p

Skrevet

Får du det ikke på helsekost og/eller apotek tro? Er usikker.

Takk skal du ha. SKal sjekke.

Skrevet

Jeg kjøpte det for å få finere, blankere hår osv, men jeg klarer jo ikke engang å svelge det ned ;p

Takk skal du ha. Skal se etter seinere i dag.

Skrevet

Det selges på vanlige matbutikker i den hyllen hvor de har vitamintilskudd og lignende. Er litt usikker på pris, men du må kanskje regne med noe rundt hundrelappen.

Takk skal du ha. Skal en tur innom butikken seinere i dag. Skal se etter da.

Skrevet

I helt vanlige matbutikker, der hvor det står vitaminer.

Bland det ut med vann. Bruk et halvt glass vann til ei spiseskje og rør.

Skrevet

Har du prøvd å blande det med et halvt glass vann og ei spiseskje ølgjær da? Rør godt før du drikker, ikke så ille det da:-)

Det jeg lurer på er hvor god virkning dette har.

Skrevet

I helt vanlige matbutikker, der hvor det står vitaminer.

Bland det ut med vann. Bruk et halvt glass vann til ei spiseskje og rør.

Takk skal du ha. Jeg skal ikke ta det selv, min mor har sverget til ølgjær i mange år men butikken hun har kjøpt det på fører det ikke lengre.

Skrevet

Har du prøvd å blande det med et halvt glass vann og ei spiseskje ølgjær da? Rør godt før du drikker, ikke så ille det da:-)

Det jeg lurer på er hvor god virkning dette har.

Ja det er det jeg har prøvd. Blir litt rar smak og konsistens :P

Kanskje jeg får prøve igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...