Gjest trultemor26 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Vi skal på svennebrev-utdeling i Oslo Rådhus, og i brevet vi har fått så står det angående antrekk at det skal være pent. Hva er pent antrekk? Til mann altså, jeg er høygravid så jeg tar på meg det jeg får på meg for å si det sånn. Olabukse, skjorte evt slips? Svart bukse/dressbukse, skjorte evt slips? Hel dress? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Pent antrekk for menn er dress med skjorte og slips. Hilsen 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jeg ville gått for dressbukse og skjorte uten slips. Så kan egentlig ingen si det er for casual og ingen kan si det er for stivt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Pent antrekk er _ikke_ olabukse! For en mann er det naturlig å stille i dress i en slik anledning. Evt. en pen svart bukse med en pen skjorte til. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Dress, vil jeg tro. Er du høygravid allerede da...? Jeg synes ikke det er lenge siden du sa du hadde blitt gravid, jeg... :-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Dress, vil jeg tro. Er du høygravid allerede da...? Jeg synes ikke det er lenge siden du sa du hadde blitt gravid, jeg... :-) Jeg kledde han opp i dress jeg Ble bra det. Er i uke 33. Det kvalifiserer kanskje ikke som superhøygravid, men jeg føler meg jo rimelig svær da 0 Siter
Sofline Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jeg kledde han opp i dress jeg Ble bra det. Er i uke 33. Det kvalifiserer kanskje ikke som superhøygravid, men jeg føler meg jo rimelig svær da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.