Gjest syk for søren Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Bittelitt oki, da blir det off work i morra :S 0 Siter
Gjest Latskapen lenge leve Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 oki, da blir det off work i morra :S Hæ? Du skal vel ikke være hjemme fra jobb i morgen fordi du har litt feber i dag? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hæ? Du skal vel ikke være hjemme fra jobb i morgen fordi du har litt feber i dag? He-he, må si meg litt enig med deg! 37,8 i feber i dag, kan UMULIG bety at man helt sikkert blir hjemme fra jobb i morgen! mvh 0 Siter
Gjest syk for søren Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hæ? Du skal vel ikke være hjemme fra jobb i morgen fordi du har litt feber i dag? Få ut frustrasjonen din en annen plass lille venn 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 For noen er det feber. Det vet du bare selv. Noen har veldig høy kroppstemperatur til vanlig og reagerer ikke før 38,5, og omvendt. Jeg føler meg syk når jeg kommer opp i bittelitt høyere enn 37, har 36-36,5 til vanlig, Men trenger jo ikke være hjemme fra jobb fordi du har 37,8 i feber? Uten at du er syk ellers? 0 Siter
Gjest syk for søren Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 He-he, må si meg litt enig med deg! 37,8 i feber i dag, kan UMULIG bety at man helt sikkert blir hjemme fra jobb i morgen! mvh Er dette forum for drittunger i dag? Finn et annet forum å leke på 0 Siter
Gjest Latskapen lenge leve Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Få ut frustrasjonen din en annen plass lille venn Ingen frustarsjon, men synes det er helt latterlig at enkelte kan være så lat. 0 Siter
Gjest syk for søren Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 For noen er det feber. Det vet du bare selv. Noen har veldig høy kroppstemperatur til vanlig og reagerer ikke før 38,5, og omvendt. Jeg føler meg syk når jeg kommer opp i bittelitt høyere enn 37, har 36-36,5 til vanlig, Men trenger jo ikke være hjemme fra jobb fordi du har 37,8 i feber? Uten at du er syk ellers? Jo fordi jeg føler meg elendig. Så klart var det ingen automatikk i at jeg skulle være hjemme KUN fordi jeg hadde feber, det sier seg vel seg selv 0 Siter
sheba Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Er dette forum for drittunger i dag? Finn et annet forum å leke på så du er igang igjen:) nytt nick og trolletråder.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jo fordi jeg føler meg elendig. Så klart var det ingen automatikk i at jeg skulle være hjemme KUN fordi jeg hadde feber, det sier seg vel seg selv Nei det virket som du skulle være hjemme fra jobb i morgen fordi du hadde 37,8 i feber i dag. Sånn jeg tolket det. Men men.. 0 Siter
Gjest syk for søren Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Ingen frustarsjon, men synes det er helt latterlig at enkelte kan være så lat. Hjelpes 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 oki, da blir det off work i morra :S Ja, du var skikkelig vond å be. 0 Siter
Gjest syk for søren Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 så du er igang igjen:) nytt nick og trolletråder.. Jeg? 0 Siter
Gjest syk for søren Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Ja, du var skikkelig vond å be. Ja, det er jeg alltid. 0 Siter
Gjest Nassa Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Mannen min har vært kjempesjuk i mange uker med en virus som også tok seg en tur innom lungene. Han hadde såkalt subfebril temperatur, det vil si at den svingte mellom normal og opp i 37.8 en dag, ned i normal og så opp i 38.2 den neste, og sånn. Omatt og omatt. Han var sjuk, ja. Tallene på termometeret sier ikke alltid mye om hvor sjuk du føler deg.Andre ting teller også selvsagt med. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Nei. Di pyse! Du kan da ikke vite hvordan trådstarter har det? Det eneste h*n har spurt om, er forholdet mellom det man kaller feber og det man har til vanlig av temperatur. Veldig så det tøt sure oppstøt opp av dette, da?!? 0 Siter
Babette Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 oki, da blir det off work i morra :S Det går an å føle seg skikkelig dårlig uten feber eller med bittelitt feber. Men du bør vente med å avgjøre om du går på jobb til i morgen tidlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.