Gå til innhold

Er dette feber?

Gjest syk for søren

Anbefalte innlegg

Gjest også feber
Skrevet

Jeg?

Råder deg til å legge inn klage til web på de som kommer med beskyldninger, enten på mail eller på webforum.

Skrevet

Ingen frustarsjon, men synes det er helt latterlig at enkelte kan være så lat.

LateE. At enkelte kan være så late. Flertall. Late.

Skrevet

Du kan da ikke vite hvordan trådstarter har det? Det eneste h*n har spurt om, er forholdet mellom det man kaller feber og det man har til vanlig av temperatur.

Veldig så det tøt sure oppstøt opp av dette, da?!?

Det har h*n slett ikke.

37,8 er alt h*n spør om. Har du lesevansker?

Skrevet

Det er hva man kaller subfebril. Litt forhøyet temp men ikke skikkelig feber.

Skrevet

Man kan ikke sette en ordentlig grense for når man har feber eller ikke. Har jeg så høy temperatur, har jeg helt klart feber.

Føles det som feber da, frysninger f.eks.?

Du skal legge til en halv grad hvis du måler under armen.

Skrevet

Hæ? Du skal vel ikke være hjemme fra jobb i morgen fordi du har litt feber i dag?

Man kan da også være syk helt uten feber.

Gjest syk for søren
Skrevet

Man kan ikke sette en ordentlig grense for når man har feber eller ikke. Har jeg så høy temperatur, har jeg helt klart feber.

Føles det som feber da, frysninger f.eks.?

Du skal legge til en halv grad hvis du måler under armen.

Jeg fryser veldig, og har vondt og stikking i huden osv.

Skrevet

For noen er det feber. Det vet du bare selv. Noen har veldig høy kroppstemperatur til vanlig og reagerer ikke før 38,5, og omvendt. Jeg føler meg syk når jeg kommer opp i bittelitt høyere enn 37, har 36-36,5 til vanlig,

Men trenger jo ikke være hjemme fra jobb fordi du har 37,8 i feber? Uten at du er syk ellers?

Jeg tenker at om man skal være hjemme eller ikke kommer mye an på type jobb man har.

Lett forhøyet temperatur kan bety at man brygger på noe smittsomt, og man bør se an om det er verdt å risikere å smitte kolleger og kunder/klienter/pasienter.

Skrevet

Jeg fryser veldig, og har vondt og stikking i huden osv.

Så har du feber...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...