Gå til innhold

Så gikk det dårlig allikevel.

Anbefalte innlegg

Gjest Wyatt Earp

Da var den graviditeten over. Hadde noen dager hvor jeg ble skikkelig dårlig, kramper i magen og litt blodig utflod. Jeg antok at jeg var på vei til å abortere, jeg har opplevd det tidligere, men kunne ikke huske at det var så sinnsykt vondt.

Lang historie kort, jeg fikk feber, vi ringte legevakten, fikk beskjed om å komme med engang, UL viste svangerskap utenfor livmoren. Inn i oprasjon i hui og hast, to dager på sykehuset. Vi tror og håper at alt har godt bra og at det ikke har skjedd noen skade. Jeg skal på invendig UL om halvannen uke og sjekke om jeg har eggløsnong og masse andre tester, så får vi håpe at jeg kan bli gravid igjen en annen gang. Selvom dette definitivt ikke var planlagt, så lengter man liksom litt allikevel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254401-s%C3%A5-gikk-det-d%C3%A5rlig-allikevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen takk for det.

Vi venter nok en god stund, det ble litt å fordøye dette her.

Først en trøsteklem

Jeg har selv fått tre barn etter en xu, så håper det går bra med deg og.

Jeg fikk skadet både livmor og fjærnet en eggleder, men eggene finner veien selv.

Gjest Wyatt Earp

Først en trøsteklem

Jeg har selv fått tre barn etter en xu, så håper det går bra med deg og.

Jeg fikk skadet både livmor og fjærnet en eggleder, men eggene finner veien selv.

Så godt å høre!

Jeg har trålet nettet litt i jakten på informasjon, men ikke funnet så mye. Så takk for oppmuntrende historie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...