Gå til innhold

Seroquel

Gjest Stillheten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jeg er en jente, eller dame..

Har brukt Seroquel i snart ett år.

Trett og tung når jeg brukte den om dagen. Nå fungerer den nærmeste som en sovemedisin på meg, bruker den kun på kvelden/natten.

I min verden eksisterer fortsatt Seroquel-rusen.

Tok bort noen paranoide forestillinger jeg hadde. I mindre grad plaget med dette fremdeles.

Noen legger på seg av den. Det gjorde ikke jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254411-seroquel/#findComment-2015514
Del på andre sider

Har brukt Seroquel i snart ett år.

Trett og tung når jeg brukte den om dagen. Nå fungerer den nærmeste som en sovemedisin på meg, bruker den kun på kvelden/natten.

I min verden eksisterer fortsatt Seroquel-rusen.

Tok bort noen paranoide forestillinger jeg hadde. I mindre grad plaget med dette fremdeles.

Noen legger på seg av den. Det gjorde ikke jeg.

Jeg la på meg av den. Har hørt at den virker bare i svært store doser. Nesten så normen er mere enn det som står oppført i felleskatalogen. Den hjalp meg mye med tankekaoset jeg hadde da jeg fikk den. Men alt i alt, var zyprexa bedre. for meg da. Husker da jeg startet med behandlingen, og skulle kjøre bil. Herre min hatt, at det gikk bra er et under. Ble helt utafor de første dagene. Har du problemer med søvn, er den ypperlig, for man blir jævlig trett i begynnelsen. Når jeg var tilvendt medisinen gikk søvningheten over, og da opplevde jeg noen jævlige flere timeslange angstannfall. Om dette var bivirkning eller om det var noe annet vet jeg ikke. Men jævlig var det. Bivirkningen dysphagia (svakhet i svelgemusklene) gjorde ikke angsten mindre for å si det slik, men det er jo ikke noe alle får.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254411-seroquel/#findComment-2015728
Del på andre sider

Jeg la på meg av den. Har hørt at den virker bare i svært store doser. Nesten så normen er mere enn det som står oppført i felleskatalogen. Den hjalp meg mye med tankekaoset jeg hadde da jeg fikk den. Men alt i alt, var zyprexa bedre. for meg da. Husker da jeg startet med behandlingen, og skulle kjøre bil. Herre min hatt, at det gikk bra er et under. Ble helt utafor de første dagene. Har du problemer med søvn, er den ypperlig, for man blir jævlig trett i begynnelsen. Når jeg var tilvendt medisinen gikk søvningheten over, og da opplevde jeg noen jævlige flere timeslange angstannfall. Om dette var bivirkning eller om det var noe annet vet jeg ikke. Men jævlig var det. Bivirkningen dysphagia (svakhet i svelgemusklene) gjorde ikke angsten mindre for å si det slik, men det er jo ikke noe alle får.

Ang det du skriver om angst som mulig bivirkning. Det tror jeg på. har hørt om mange som har fått økt angst av Seroquel. Som sovemed kan den fungere kjempebra for noen, for andre kan den gi mareritt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254411-seroquel/#findComment-2015996
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...