drizzle Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Jeg traff en gutt på fest i helga, fikk god kontakt. Vi møttes igjen sammen med felles venner et par dager seinere, kontakten var fortsatt god. Jeg ba om nr hans da vi gikk sammen hjem, da vi var alene, og sa at kanskje vi kunne finne på noe en dag? Han svarte kanskje i helgen, dersom jeg ikke var opptatt. Dette er to dager siden. Jeg har kjempelyst til å treffe ham igjen, alene. Sender jeg melding, eller venter jeg på at han skal gjøre det? Kan jeg evt sende melding i dag? Føler meg litt fjortis 0 Siter
Gyda Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Send melding du, og gjør det likegodt i dag. 0 Siter
drizzle Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Send melding du, og gjør det likegodt i dag. Det kiler i magen Tør jeg? Joda, skal nok gjøre det i kveld, dersom han ikke gjør det først. 0 Siter
Gyda Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Det kiler i magen Tør jeg? Joda, skal nok gjøre det i kveld, dersom han ikke gjør det først. Hehe. Ja, du tør. Og det er jo i kveld som er kvelden for melding (i morgen er det jo helg ...). Lykke til! ) 0 Siter
drizzle Skrevet 16. november 2006 Forfatter Skrevet 16. november 2006 Hehe. Ja, du tør. Og det er jo i kveld som er kvelden for melding (i morgen er det jo helg ...). Lykke til! ) Det er faktisk sant. Håper egentlig bare at han gjør det først, siden han også fikk mitt nr. Jeg har gitt relativt tydelige signal på at jeg er interessert i å treffes igjen Og det var han som nevnte helga! 0 Siter
Sofline Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Send melding, og helst før han har lagt andre planer for helga. :-) 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg ville ikke ha gjort det. Nå har du vist såpass tydelig at du er interessert, at det er hans tur til å vise initiativ og interesse. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Send melding! Trenger jo ikke å være så seriøs, litt sånn "smilefjes"-melding er greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.