Gå til innhold

Sende melding eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en gutt på fest i helga, fikk god kontakt.

Vi møttes igjen sammen med felles venner et par dager seinere, kontakten var fortsatt god.

Jeg ba om nr hans da vi gikk sammen hjem, da vi var alene, og sa at kanskje vi kunne finne på noe en dag? Han svarte kanskje i helgen, dersom jeg ikke var opptatt.

Dette er to dager siden. Jeg har kjempelyst til å treffe ham igjen, alene. Sender jeg melding, eller venter jeg på at han skal gjøre det? Kan jeg evt sende melding i dag?

Føler meg litt fjortis :)

Skrevet

Send melding du, og gjør det likegodt i dag.

Det kiler i magen :) Tør jeg? :) Joda, skal nok gjøre det i kveld, dersom han ikke gjør det først.

Skrevet

Det kiler i magen :) Tør jeg? :) Joda, skal nok gjøre det i kveld, dersom han ikke gjør det først.

Hehe. Ja, du tør. Og det er jo i kveld som er kvelden for melding (i morgen er det jo helg ...). Lykke til! :o)

Skrevet

Hehe. Ja, du tør. Og det er jo i kveld som er kvelden for melding (i morgen er det jo helg ...). Lykke til! :o)

Det er faktisk sant. Håper egentlig bare at han gjør det først, siden han også fikk mitt nr. Jeg har gitt relativt tydelige signal på at jeg er interessert i å treffes igjen :) Og det var han som nevnte helga!

Skrevet

Send melding, og helst før han har lagt andre planer for helga. :-)

Skrevet

Jeg ville ikke ha gjort det. Nå har du vist såpass tydelig at du er interessert, at det er hans tur til å vise initiativ og interesse.

Skrevet

Send melding! Trenger jo ikke å være så seriøs, litt sånn "smilefjes"-melding er greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...