morinor Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vi skal ha julebord med jobben neste fredag, og så kommer det store spørsmålet - hva skal jeg ha på meg? Vi er 12-13 stykker og skal starte med mat og fest hjemme hos en av kollegaene, og etterhvert gå ut på byen (hvis vi får lyst). Det er sagt at antrekket skal være pent, men ikke akkurat gallakjole.. Hmm.... Er ikke så flink til å finne ut hva jeg liker å gå i generelt, og det blir jo ikke enklere når det er en spesiell anledning. Har ikke lyst til å kle meg for pent, og heller ikke for hverdagslig. Er i midten av 30-årene, kort og verken slank eller kraftig.. Noen flere enn meg som går og lurer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg skal muligens på julebord med jobben om 3 uker og er usikker på hva jeg skal ha på meg. Det er et lukket julebord arrangert på jobben da. Må høre med stemora til ungene som har vært med på det før, om det er vanlig med skikkelige selskapskjoler eller om jeg skal gå for noe enklere tror jeg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg ville tatt på meg sort(?) penbukse/skjørt og en fin topp. Dressjakke e.l.l Smykker og en fin leppestift Dere skal jo ut på byen, og dette er vanlig "ut på byen" antrekk for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Å gjett da! Jeg lurer også...skal på julebord om to uker. Ha så lyst å finne en råstilig kjole, fin nok til julebord, men samtidig litt kul og ikke sånn enkel, kjedelig lille sorte-greie. men smykker og stæsj frisker jo opp det meste da. Tror jeg må ta en tur og se hva de har på Infinity. De pleier å ha det lille ekstra når det gjelder klær. Litt gøy å ha noe som er litt spesielt syns jeg. Men får se. Kanskje jeg kan bruke en topp og et skjørt jeg har fra før og... Kan ihvertfall ikke komme i det samme som ifjor, i og med at julebordet er med samme jobben... Men jeg tror de har mye fint i butikkene nå, så jeg ville tatt en titt rundt om jeg var deg. Enten en litt stæsjy kjole, kanskje med noe gulldetaljer, eller en glitrende men pen topp og så skjørt til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morinor Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Å gjett da! Jeg lurer også...skal på julebord om to uker. Ha så lyst å finne en råstilig kjole, fin nok til julebord, men samtidig litt kul og ikke sånn enkel, kjedelig lille sorte-greie. men smykker og stæsj frisker jo opp det meste da. Tror jeg må ta en tur og se hva de har på Infinity. De pleier å ha det lille ekstra når det gjelder klær. Litt gøy å ha noe som er litt spesielt syns jeg. Men får se. Kanskje jeg kan bruke en topp og et skjørt jeg har fra før og... Kan ihvertfall ikke komme i det samme som ifjor, i og med at julebordet er med samme jobben... Men jeg tror de har mye fint i butikkene nå, så jeg ville tatt en titt rundt om jeg var deg. Enten en litt stæsjy kjole, kanskje med noe gulldetaljer, eller en glitrende men pen topp og så skjørt til. Må nok ta meg en tur i butikkene til uka og se meg litt omkring. Har et par svarte trange topper med knyting/feste i nakken (hva heter de egentlig??). Har pen svart bukse, så det kan jeg ta, men det er kanske stiligere med skjørt. Har et helt enkelt svart skjørt som går rett over knærne, men følte det var litt kjedelig (litt kjerring på en måte...). Har ellers en knallrød fløyelsjakke - da blir jeg i hvert fall sett :-) Ellers kunne jeg kanskje finne meg en svart jakke som var litt stilig og så satse på litt fargerikt stæsj... hmm.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Må nok ta meg en tur i butikkene til uka og se meg litt omkring. Har et par svarte trange topper med knyting/feste i nakken (hva heter de egentlig??). Har pen svart bukse, så det kan jeg ta, men det er kanske stiligere med skjørt. Har et helt enkelt svart skjørt som går rett over knærne, men følte det var litt kjedelig (litt kjerring på en måte...). Har ellers en knallrød fløyelsjakke - da blir jeg i hvert fall sett :-) Ellers kunne jeg kanskje finne meg en svart jakke som var litt stilig og så satse på litt fargerikt stæsj... hmm.... En sånn topp har jeg og, det er sånn halterneck-knyting, ikke sant? den jeg har er svart, og så er det liksom strødd gullperler litt nedover. Den er ganske stilig egentlig, må visst sjekke den ut. Kjerring er det jeg også er mest redd for å bli når antrekket skal være "pent", lettere å kle seg for å gå på byn egentlig, men hvis man finner den rette toppen eller kjolen, og rette stæsjet, så tror jeg vi redder oss fra å virke kjerring. ;-P Men dette er ikke lett nei, samtidig som det er litt gøy å gå og lete og. ;-) *går og sjekker i skapet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morinor Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 En sånn topp har jeg og, det er sånn halterneck-knyting, ikke sant? den jeg har er svart, og så er det liksom strødd gullperler litt nedover. Den er ganske stilig egentlig, må visst sjekke den ut. Kjerring er det jeg også er mest redd for å bli når antrekket skal være "pent", lettere å kle seg for å gå på byn egentlig, men hvis man finner den rette toppen eller kjolen, og rette stæsjet, så tror jeg vi redder oss fra å virke kjerring. ;-P Men dette er ikke lett nei, samtidig som det er litt gøy å gå og lete og. ;-) *går og sjekker i skapet* Halterneck var det det het, ja.. Hvordan funker det med jakke utenpå tro når det er knyting.. Må visst prøve ut litt jeg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Halterneck var det det het, ja.. Hvordan funker det med jakke utenpå tro når det er knyting.. Må visst prøve ut litt jeg også. Er jaggu ikke sikker. Men jeg fant ut at den jeg hadde ikke var så kul som jeg trodde. så jeg må nok finne noe annet... lykke til med letingen. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg ville tatt på meg sort(?) penbukse/skjørt og en fin topp. Dressjakke e.l.l Smykker og en fin leppestift Dere skal jo ut på byen, og dette er vanlig "ut på byen" antrekk for meg. det ville jeg også ha tatt på meg.. hvertfall ikke noe som er stivpyntet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Å gjett da! Jeg lurer også...skal på julebord om to uker. Ha så lyst å finne en råstilig kjole, fin nok til julebord, men samtidig litt kul og ikke sånn enkel, kjedelig lille sorte-greie. men smykker og stæsj frisker jo opp det meste da. Tror jeg må ta en tur og se hva de har på Infinity. De pleier å ha det lille ekstra når det gjelder klær. Litt gøy å ha noe som er litt spesielt syns jeg. Men får se. Kanskje jeg kan bruke en topp og et skjørt jeg har fra før og... Kan ihvertfall ikke komme i det samme som ifjor, i og med at julebordet er med samme jobben... Men jeg tror de har mye fint i butikkene nå, så jeg ville tatt en titt rundt om jeg var deg. Enten en litt stæsjy kjole, kanskje med noe gulldetaljer, eller en glitrende men pen topp og så skjørt til. Er den butikken på kvadrat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Om jeg skal gå så lurer jeg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest her er et lite tips Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hvorfor ikke bare ta en enkel svart pen bukse. Til den kan du ta en overdel/topp med glitter og stas på. Da har du noe som ikke er for pyntet, men likevel pyntet om du forstår. *ler* ofte er det enkleste best 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er moderne med lange gensere nå, som slutter ca. midt på låret. Disse finnes i mange utførelser både med og uten glitter og stæsj. Med penbukse og et bredt belte utenpå genseren, blir du passe nok pyntet i en slik anledning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er den butikken på kvadrat? Ja, det er den. :-) Kongebra butikk, hare! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, det er den. :-) Kongebra butikk, hare! Jeg må innom der snart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg må innom der snart! Jeg skal dit imorgen tenkte jeg. Må se hva de har fått inn av julebordsantrekk. Og så får jeg ta resten av klesbutikk-rekka med det samme. jeg finner sikkert noe bra da, håper jeg. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg skal dit imorgen tenkte jeg. Må se hva de har fått inn av julebordsantrekk. Og så får jeg ta resten av klesbutikk-rekka med det samme. jeg finner sikkert noe bra da, håper jeg. *s* Det gjør du nok! Jeg skal på jobb så det blir ingen handling på meg enda. Skal du ha alt nytt, eller bare en topp. Og skal du ha toppen til bukse eller skjørt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det gjør du nok! Jeg skal på jobb så det blir ingen handling på meg enda. Skal du ha alt nytt, eller bare en topp. Og skal du ha toppen til bukse eller skjørt? Jeg har lyst å finne en kjole denne gangen. Hvis ikke kan jeg egentlig bruke en topp og et skjørt som jeg har fra før, tror jeg. Skal ikke gå i bukse på julebord, det må bli skjørt eller kjole. hvis jeg finner en stilig kjole som er lekker, og overhode ikke kjerringaktig på noen måte, så blir det nok det. hehe Hvis ikke, blir det topp og skjørt. Men kanskje jeg finner meg en ny topp hvis jeg ikke finner kjole forresten...de har sikkert mye fint, og jeg har ikke kjøpt noe nytt på en stund nå... Hva skal du se etter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har lyst å finne en kjole denne gangen. Hvis ikke kan jeg egentlig bruke en topp og et skjørt som jeg har fra før, tror jeg. Skal ikke gå i bukse på julebord, det må bli skjørt eller kjole. hvis jeg finner en stilig kjole som er lekker, og overhode ikke kjerringaktig på noen måte, så blir det nok det. hehe Hvis ikke, blir det topp og skjørt. Men kanskje jeg finner meg en ny topp hvis jeg ikke finner kjole forresten...de har sikkert mye fint, og jeg har ikke kjøpt noe nytt på en stund nå... Hva skal du se etter? Jeg vil se etter en ny topp eller noe. Jeg får se! Det er ikke alltid jeg ender opp med det jeg hadde tenkt... Sånn er det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morinor Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har lyst å finne en kjole denne gangen. Hvis ikke kan jeg egentlig bruke en topp og et skjørt som jeg har fra før, tror jeg. Skal ikke gå i bukse på julebord, det må bli skjørt eller kjole. hvis jeg finner en stilig kjole som er lekker, og overhode ikke kjerringaktig på noen måte, så blir det nok det. hehe Hvis ikke, blir det topp og skjørt. Men kanskje jeg finner meg en ny topp hvis jeg ikke finner kjole forresten...de har sikkert mye fint, og jeg har ikke kjøpt noe nytt på en stund nå... Hva skal du se etter? "... og overhode ikke kjerringaktig på noen måte...." Syns ikke det er så lett dette med kjerringkjoler eller ikke, for dagens kjoler for unge damer (er jeg ung, tro?) har jo ofte både stoff og fasong som min farmors gamle kjoler.. Ja, ja.. Jeg fant forresten en svart kjole i skapet som jeg sydde selv for kanskje 12-13 år siden. Svart enkel kjole med stropper, skjørtet på en måte dobbelt med litt drapering foran på det ytterste laget... Vanskelig å forklare, hørtes sikkert passe rart ut. Skal ta med de ulike alternativene til ei god venninne til uka og be henne si sin ærlige mening! Burde jo ha klart å bestemme helt sjøl, men er faktisk ikke trygg nok på meg selv klesmessig:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.