Hatsumomo Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Det første som poppet inn i hodet mitt: Wallace and Gromit. Hun ligner jo. 0 Siter
Gjest topprun Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Ser ut som en mann med sminke... 0 Siter
mrxx Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Tror hjernen min stoppet opp litt og tankene gikk i stå. Jeg grøsset mer enn jeg tenkte. 0 Siter
nick Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Veldig dyktig dame. Men mannen min ville ha vært redd henne. Slik nick er? ;P Nei, ikke redd. Forvirret? Jeg synes normalt damer med kort hår er tiltrekkende, men hun virker fullstendig motsatt på meg. Jakka skriker mot meg. Det er som å se på et kunstverk man vemmes over, men ikke greier å snu seg bort fra. Andres meninger tyder på at jeg ikke er den eneste som har det sånn. Bortsett fra at hun må være lesbisk, det kan vi alle enes over. Hun må være flink, det utseendet kan ikke være noen automatisk inngangsbillett til den jobben. At sexannonsene forsvinner var sikkert en forutsetning for å ta jobben. 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Nei, ikke redd. Forvirret? Jeg synes normalt damer med kort hår er tiltrekkende, men hun virker fullstendig motsatt på meg. Jakka skriker mot meg. Det er som å se på et kunstverk man vemmes over, men ikke greier å snu seg bort fra. Andres meninger tyder på at jeg ikke er den eneste som har det sånn. Bortsett fra at hun må være lesbisk, det kan vi alle enes over. Hun må være flink, det utseendet kan ikke være noen automatisk inngangsbillett til den jobben. At sexannonsene forsvinner var sikkert en forutsetning for å ta jobben. Det er ingen hemmelighet at hun er lesbisk. 0 Siter
nick Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Det er ingen hemmelighet at hun er lesbisk. Sikkert ikke, men jeg har ikke den fjerneste anelse hvem hun er. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Ei som gjerne vil bli sett og heller ikke er redd for det. 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Sikkert ikke, men jeg har ikke den fjerneste anelse hvem hun er. Hun er redaktør i Dagbladet, relativt ny, og var på nyhetene i går fordi avisen fra i dag er uten sexannonser. Før hadde hun en lederstilling i Nrk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.