pekkaline Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Eller fugledansen som jeg sier, har du også danset den? Skulle likt å sett meg selv danse den, neeeei! Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 He-he, du satt og så på 1982-programmet du og? Jeg ble skikkelig flau jeg, men måtte jo gapskratte også, det der var noe av det teiteste jeg har sett ;-) Vi kalte det forøvrig fugledansen, og jeg husker den godt, men å se voksne mennesker fra den tida danse kvirrevitt.. nei, herregud! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 He-he, du satt og så på 1982-programmet du og? Jeg ble skikkelig flau jeg, men måtte jo gapskratte også, det der var noe av det teiteste jeg har sett ;-) Vi kalte det forøvrig fugledansen, og jeg husker den godt, men å se voksne mennesker fra den tida danse kvirrevitt.. nei, herregud! :-) Ja jeg så programmet. Ler godt hver gang Men huff, at jeg har stått å danset sånn....jaja, jeg er vel ikke alene Men det var jo gøy da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja jeg så programmet. Ler godt hver gang Men huff, at jeg har stått å danset sånn....jaja, jeg er vel ikke alene Men det var jo gøy da! Du hadde sikkert høyt hår og tights også? *IIIIIIK*! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Du hadde sikkert høyt hår og tights også? *IIIIIIK*! ) Ja æ du gaaal haha. Vanvittig stort hår faktisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ja æ du gaaal haha. Vanvittig stort hår faktisk Synes det er så utrolig artig å se disse programmene, jeg var bare 5 år i 82, men husker godt at Gro ble statsminister, f.eks. Flaut, men jeg kan svært lite historie fra disse årene, og fikk meg en liten oppklaring i kveld på ubåt-sketsjen med Harald Heide Steen.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tula Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Fugledansen ja;o) Jeg var 13 år og hadde begynt på ungdomsskolen i 82. Du kan tro den ble flittig brukt på labbedansene;o) Guuu så teit vi må ha sett ut!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 He-he, du satt og så på 1982-programmet du og? Jeg ble skikkelig flau jeg, men måtte jo gapskratte også, det der var noe av det teiteste jeg har sett ;-) Vi kalte det forøvrig fugledansen, og jeg husker den godt, men å se voksne mennesker fra den tida danse kvirrevitt.. nei, herregud! :-) He he, det minnet meg om en reklame for en god del år siden, der en ung voksen sønn kommer hjem etter en kveld ute med venner, og foreldrene har full voksenfest med fugledansen og hatter på hodet. Og da sto det tvers over skjermen: "På tide å flytte hjemmefra?" Hsuker ikke om det var reklame for Ikea eller en bank, men artig var den! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 He he, det minnet meg om en reklame for en god del år siden, der en ung voksen sønn kommer hjem etter en kveld ute med venner, og foreldrene har full voksenfest med fugledansen og hatter på hodet. Og da sto det tvers over skjermen: "På tide å flytte hjemmefra?" Hsuker ikke om det var reklame for Ikea eller en bank, men artig var den! :-) Ja, den husker jeg!! Godt poeng ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg tror det er den eneste dansen jeg kan *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.