Gjest Snart avreise Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Min bror fløy avgårde litt før i dag, og hadde fått i oppdrag av meg å sjekke om han fikk en tom flaske gjennom sikkerhetskontrollen. Det var visst ikke noe problem. Hadde det derimot vært ørlite i flasken, ville flasken vært bedømt etter hva den kunne inneholde, og da ville det gått. Hadet bra folkens! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
byboer Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kan vi da ta med en helt tom flaske eller en tåteflaske til minsten på flyet ?? Eller en helt tom termos som vi kan få varmt vann på senere når man skal fly langt slik at minsten kan få grøt og melk ? Eller må vi lære dem å drikke av kopp med engang ? Kan vi ta med tutekopp/barnekopp ??? Godt jeg ikke skal ut å fly med det første.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kan vi da ta med en helt tom flaske eller en tåteflaske til minsten på flyet ?? Eller en helt tom termos som vi kan få varmt vann på senere når man skal fly langt slik at minsten kan få grøt og melk ? Eller må vi lære dem å drikke av kopp med engang ? Kan vi ta med tutekopp/barnekopp ??? Godt jeg ikke skal ut å fly med det første.. Det er ikke _beholder_ som er problemet, men _innholdet_. Enhver tom beholder vil du få med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
byboer Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det er ikke _beholder_ som er problemet, men _innholdet_. Enhver tom beholder vil du få med deg. Åå, nå ble jeg lettet om dette er sant. For alle jeg spør sier at ingen tomme flasker får bli med ombord i flyet. Har en liten frøken som drikker mye og da er det en smule lettere å ta med en liten flaske som hun kan drikek av, får heller fylke vann på toaletten på andre siden av sikkerhetskontrollen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
red Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg skal ut å fly snart. Jeg skal ta med en eske som er 56 cm x 45 cm x 25 stor. Den skal fylles med gjenomsiktige enlitersplastposer med lukkemekanisne. Hver av disse posene skal fylles med mindre plastbeholdere som hver seg rommer 100 ml. Disse beholderene fylles med vann, og tilsettes forskjellige konditorfarge. Mens jeg står der og må drikke meg gjennom ørten småflasker, skal jeg synge 'I'm an asshole ..' mens jeg drar av beltet og gud hjelpe meg hva nå enn alt man må. Terroristene vant, på tide å signere fredstraktaten og legge krigen død. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg fløy i går, og spurte om det var greit at jeg tok med en tom Imsdal-flaske. Det var det. Jeg fylte den på toalettet etter sikkerhetskontrollen. Jeg kunne også ta med meg en halvfull flaske med linsevæske. Spurte om det også, og det var helt OK. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.