KaVa Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hvis det står i Expressen, er det sikkert helt sant. * veiver med ironiflagget * *puh* Det var bra du veivet med det flagget. Hadde nok trodd du mente det, hvis ikke.... (*veive veive*) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hvis det står i Expressen, er det sikkert helt sant. * veiver med ironiflagget * Husker du bladet "En gal, gal verden"? Litt i samme gate, dnne Expressen, synes jeg. :-) 0 Siter
laban Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 *puh* Det var bra du veivet med det flagget. Hadde nok trodd du mente det, hvis ikke.... (*veive veive*) Du har inntrykk av at jeg tror på alt supertabloidene og sladrebladene skriver, ja? 0 Siter
KaVa Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Du har inntrykk av at jeg tror på alt supertabloidene og sladrebladene skriver, ja? Jepp ;-) 0 Siter
Piraye Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Muldyr eller mulesel. Muldyr: Far hest, mor esel Mulesel: Far esel, mor hest Ja, vet, men muldyr er mest kjent uttrykk for kryssningen, også va det ikke det som var poenget... 0 Siter
Goliath Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 En hest og et esel er selvsagt ikke like ulike arter som hund og katt. Hest, esel og sebra er hestedyr - altså, innenfor samme "familie" av arter. Hund er et hundedyr (canis) - katt er et kattedyr (felis). Dette er 100% elementært. "........................................." Har du hørt om avkom mellom tiger og løve Prozac? Begge er jo kattedyr, så det burde være mulig. Jeg ble "presentert" for en slik i Florida for et par år tilbake. Som for muldyr, så kan de ikke få videre avkom. Beistet jeg så veide ca 1000 pund, vilket jo er tett på 500 kilo - eller en passe stor isbjørn eller elgokse..... Heftig var det i hvert fall, og ikke var det annet enn et lite rekkverk mellom den og meg - og en svær kar som holdt den i halslenke!? Hadde "katta" begynt å bevege seg, så hadde denne svære karen bare hengt etter:-) De kalte for øvrig denne "rasen" for Lyar - og det var ikke helt uvanlig i noen dyreparker i USA at det kom frem slike avkom blant tigre / løver som var vokst opp i fangenskap. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hvis det har stått i avisen må det jo være sant. 0 Siter
Goliath Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 En hest og et esel er selvsagt ikke like ulike arter som hund og katt. Hest, esel og sebra er hestedyr - altså, innenfor samme "familie" av arter. Hund er et hundedyr (canis) - katt er et kattedyr (felis). Dette er 100% elementært. "........................................." Måtte søke litt, og jeg fant. Men rett navn er liger, og her er faktisk både karen og liger'en som jeg møtte i USA: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Ligertrainer.jpg Her er mer om både liger og tigon: http://en.wikipedia.org/wiki/Liger Og som det står - de kan bli på opp til 550 kg..... Det er STORE katter...:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Som sagt - det er bare sprøyt. Men her kan du se en blanding som er "interessant": http://en.wikipedia.org/wiki/Liger 0 Siter
Gjest Born alive Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 sjimpanse og menneske?! noen som har hatt seg med en for å finne ut?? *ikke jeg* Jeg _tror_ jeg har fått barn med en sjimpanse! ;p For han sitter bare "å klejar seg i røven og får ingenting gjort". Ikke forstår han at søpla må ut når den er full heller, og han ser ikke rotet, (eller han trives i det?). Begynner å bli mistenksom her! *sjekke hva som er under skjegget* 0 Siter
Goliath Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 sjimpanse og menneske?! noen som har hatt seg med en for å finne ut?? *ikke jeg* Vel - jeg kjenner til noen som godt kunne vært et slikt avkom....:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Har du hørt om avkom mellom tiger og løve Prozac? Begge er jo kattedyr, så det burde være mulig. Jeg ble "presentert" for en slik i Florida for et par år tilbake. Som for muldyr, så kan de ikke få videre avkom. Beistet jeg så veide ca 1000 pund, vilket jo er tett på 500 kilo - eller en passe stor isbjørn eller elgokse..... Heftig var det i hvert fall, og ikke var det annet enn et lite rekkverk mellom den og meg - og en svær kar som holdt den i halslenke!? Hadde "katta" begynt å bevege seg, så hadde denne svære karen bare hengt etter:-) De kalte for øvrig denne "rasen" for Lyar - og det var ikke helt uvanlig i noen dyreparker i USA at det kom frem slike avkom blant tigre / løver som var vokst opp i fangenskap. Har hørt om de ja, og sett bilder. Rimelig artige saker. "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Ja, vet, men muldyr er mest kjent uttrykk for kryssningen, også va det ikke det som var poenget... *Ler* Nei, men poenget ditt var også sørgelig feil og kunnskapsløst :-) "........................................" 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Fikk ikke opp noe bilde jeg, men... Høres jo utrolig ut ja. 0 Siter
Sofline Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg sier jo det - rase er underordnet art og får selvsagt forplantningsdyktig avkom.... Jo, men jeg sier at forskjellig raser innenfor samme art kan få forplantningsdykdig avkom. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jo, men jeg sier at forskjellig raser innenfor samme art kan få forplantningsdykdig avkom. Ja, men er det noen som ikke vet det, liksom? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.