fuji1365380447 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Nå begynner kravet om ønsker å rulle inn! Jeg kan tenke meg en hel del dritdyre ting som jeg har lyst på (ny peiovn, støvletter osv), men det er jo ikke noe særlig å sette på ønskelista ;-) Noen som har noen ideer til hva ei så passe kul dame på 33 kan ønske seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noen forslag Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Skjerf og votter, stearinlys og telys, telysholdere, veske, tøfler, smykke, bok/cd/film, fotoalbum, duk, 6 tekopper eller glass, termos, knaggrekke, neglelakk, øyenskygge, strømpebukse, såper og håndklær, abonnement på blad, sjokolade, badehette, kinobillett, teaterbillett, pynteputer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Bøker (du kommer nok til å lese igjen ) CD'er Lommebok. Skinnhansker. Minnekort til digitale fotoapparatet. Filmkassetter til videokameraet. Rammer (til bilder av nurket) Sengetøy. Gavekort i yndlingsbutikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.