Jally Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Gått i fella nok en gang Jeg tiltrekker meg bare de gutta som vil ha en venninne å finne på gøye ting med i helgene. " Sorry, klarer ikke binde meg nå " " Liker deg veldig godt, men vil ikke ødelegge vennskapet " " Kan vi ikke bare være venner, så ser vi hva som skjer fremover " Men ringer, gjør de...mailer...sender sms... " Har så lyst å treffe deg i helgen.." " Koser meg sånn når vi er sammen.. " Det er greit for meg...har ikke problemer med å være singel... MEN jeg savner den rette...en som kan ta vare på meg når jeg trenger det...ikke bare når han vil ha oppmerksomhet. En som har lyst å prioritere meg, og ikke alt annet, inkludert andre damer. Grrr...vet ikke hva jeg gjør galt ! Jeg begynner jo å mistro alle menn, snart...kjempetrist ! Gode råd og tips mottas med takk... *snufs* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 "MEN jeg savner den rette...en som kan ta vare på meg når jeg trenger det..." Hvis du utstråler det der; altså at du er ute etter noen som kan ta vare på deg, er det ikke det minste snålt at de ikke vil involvere seg i noe mer med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 "MEN jeg savner den rette...en som kan ta vare på meg når jeg trenger det..." Hvis du utstråler det der; altså at du er ute etter noen som kan ta vare på deg, er det ikke det minste snålt at de ikke vil involvere seg i noe mer med deg. Det der er jeg uenig i. Mange kjekker karer som ønsker å ta seg av en dame de er glad i! Er man glad i noen, så har man lyst til å være snill med henne, ikke bare ha det gøy i helgene! Nå regner jeg ikke med at Jally mener "ta seg av" i meningen "holde fri kost og losji osv", men at hun mener at hun savner en som er der for henne også i hverdagen, og ikke bare når det fest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.