Gjest snulletutten Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Homeopaten er på ferie, og jeg kan ikke få vite hvilke piller jeg fikk forrige gang jeg hadde urinveisinfeksjon. Vet disse pillene er persontilpassa, men finnes det noen "bredspektra" piller som ofte brukes mot denne infeksjonen? Takker! 0 Siter
Gjest homeopatica Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Cantharis er det mest brukte. Prøv med C30 3 piller under tunga annenhver time 1 dag. Blir du ikke bedre, og homeopaten ikke har kommet tilbake - så ringer du legen. 0 Siter
Gjest snulletutten Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Cantharis er det mest brukte. Prøv med C30 3 piller under tunga annenhver time 1 dag. Blir du ikke bedre, og homeopaten ikke har kommet tilbake - så ringer du legen. Tusen takk for svar. Snill du er! 0 Siter
Gjest snulletutten Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Cantharis er det mest brukte. Prøv med C30 3 piller under tunga annenhver time 1 dag. Blir du ikke bedre, og homeopaten ikke har kommet tilbake - så ringer du legen. Hva tror du om Pulsatilla, forresten? Det er det jeg har her hjemme, skjønner du. Skal kjøpe Cantharsis i morgen! 0 Siter
Gjest homeopatica Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Hva tror du om Pulsatilla, forresten? Det er det jeg har her hjemme, skjønner du. Skal kjøpe Cantharsis i morgen! Pulsatilla brukes også ofte mot UVI. Har du brukt det før med god effekt - at det kanskje er ditt konstitusjonsmiddel - så kan du absolutt prøve det frem til du får tak i Cantharis. Kanskje du ikke behøver Cantharis i det hele tatt. Har du C30 eller C200 potens tar du 3 piller annenhver time. Har du 1M eller høyere tar du 1 dose nå og venter til i morgen tidlig med å ta mer. Merker du endring i symptomene så stopper du. Og det er bare hyggelig å prøve å hjelpe 0 Siter
Gjest snulletutten Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Pulsatilla brukes også ofte mot UVI. Har du brukt det før med god effekt - at det kanskje er ditt konstitusjonsmiddel - så kan du absolutt prøve det frem til du får tak i Cantharis. Kanskje du ikke behøver Cantharis i det hele tatt. Har du C30 eller C200 potens tar du 3 piller annenhver time. Har du 1M eller høyere tar du 1 dose nå og venter til i morgen tidlig med å ta mer. Merker du endring i symptomene så stopper du. Og det er bare hyggelig å prøve å hjelpe Takk takk! 0 Siter
Gjest homeopatica Skrevet 16. november 2006 Skrevet 16. november 2006 Takk takk! Velbekomme, og god bedring. Fortell meg hvordan det går da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.