Gå til innhold

Dårlig samvittighet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg husker da jeg gikk på barne_ og ungdomsskolen, så var vi fire jenter i klassen (av totalt 15) som var ganske upopulære. Det var meg "Nina", "Heidi" og "Linn". Men det ble til at jeg stod midt imellom der en plass, for når jeg holdt meg med Nina og de, så begynte de populære jentene i klassen å spør meg om hvorfor i helvete jeg hang med de nekene der og ikke hang med den kue gjengen. Jeg var lett påvirkelig, og ble med dem noen timer, men ble fort utstøtt fordi jeg ikke var kul nok. Da gikk jeg tilbake til Nina og dem som stod der med åpne armer. det var de som var mine virkelige venner, det var de jeg kunne stole på.. men hva gjør man ikke for å føle seg kul når man er 11-12 år?

Nå er det gått noen år siden vi gikk ut av ungdomsskolen og våre veier skilltes. Linn, Heidi og Nina holder fortsatt kontakt selv om de bor i ulike deler av landet, jeg fikk meg nye venner i en bygd like ved, så jeg mista kontakt med alle. Nå ser jeg imidlertid at jeg har funnet dem igjen på en sånn her nettside hvor man kan opprette en profil. Jeg er sjeleglad fordi jeg forstår hva de faktisk betydde for meg, og jeg angrer som et svin og ville gjort alt for å ta tilbake det vonde jeg har gjort mot dem...

Synes dere jeg var en skikkelig drittunge som burde visst bedre?

Jeg kommer ihvertfall til å ta opp kontakten med dem igjen og håpe og ønsker at de tar imot meg...

Gjest theoline
Skrevet

"Noen timer" sammen med en annen gjeng er ikke akkurat et utilgivelig svik.

Sannsynligvis husker ikke venninnene dine denne episoden engang, så dette har jeg ikke bekymret meg over visst jeg var deg. :)

Skrevet

Hvis de ikke vil "ta deg imot" pga. noen få timer i en annen gjeng, er de ikke verdt det. De husker det garantert ikke en gang.

Skrevet

Barn er barn og det er hvordan du er som voksen som er viktig, ikke hvilke dumheter du gjorde som jentunge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...