Gå til innhold

Nord-Korea

hidi

Anbefalte innlegg

De mest intelligente i NK tror at det finnes syv til ti land utenfor NK. De har ca 30 sider med internett som forteller dem hvor herlig lederen er...

Og vi tror alle har rett til frihet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig tror vi alle har rett til frihet. Alle har rett til frihet.

Men verden fungerer ikke helt optimalt alle steder.

Men tenk å tro at verden består av syv andre land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at myndighetene i NK klarer og holde det så lukket..

ikke så lenge siden jeg leste om en nordmann som hadde hjulpet NK med en "hjemmeside", han er visst formann i NK venneforening eller noe sånt, det er for meg enda mer utrolig at en som er vokst opp i frihet og demokrati taler så varmt om regimet.... *riste på hodet*:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lever i verdens mest lukkede land, og får jo ingen informasjon utenfra.

Jeg vet!

De mest intelligente får adgang til ca 30 nettsider, og samtlige omhandler lederen, hvor god han er etc.

Jeg kan ikke tenke meg en sånn situasjon overhodet, så lite vi i vesten egentlig vet om lukka land!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig at myndighetene i NK klarer og holde det så lukket..

ikke så lenge siden jeg leste om en nordmann som hadde hjulpet NK med en "hjemmeside", han er visst formann i NK venneforening eller noe sånt, det er for meg enda mer utrolig at en som er vokst opp i frihet og demokrati taler så varmt om regimet.... *riste på hodet*:)

Det er bare for ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet!

De mest intelligente får adgang til ca 30 nettsider, og samtlige omhandler lederen, hvor god han er etc.

Jeg kan ikke tenke meg en sånn situasjon overhodet, så lite vi i vesten egentlig vet om lukka land!

Nei, det er vanskelig for oss i Norge å forstå stort av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*grøsser*

hihi tenk at de kan demonstrere og tilhøre hvilken organisasjon de vil?!!

lurer på hvor mange de kan velge fra: Komunisme, kommunisme eller kommunisme?? ;)

fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi tenk at de kan demonstrere og tilhøre hvilken organisasjon de vil?!!

lurer på hvor mange de kan velge fra: Komunisme, kommunisme eller kommunisme?? ;)

fantastisk!

Kommunistenes parti, kommunistpartiet, de røde og de røde kommunistene stiller alle opp til valg... med felles presidentkandidat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommunistenes parti, kommunistpartiet, de røde og de røde kommunistene stiller alle opp til valg... med felles presidentkandidat.

hihi så greit!! da trenger vi jo ikke slepe oss den strevsomme veien til valglokalene;)

vurderer og emigrere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi så greit!! da trenger vi jo ikke slepe oss den strevsomme veien til valglokalene;)

vurderer og emigrere;)

Ja, Nord-Korea frister. Hvis jeg skulle emigrere, ble det dit. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Nord-Korea frister. Hvis jeg skulle emigrere, ble det dit. :-)

*ler* fy noe så kjedelig det må være og nikke til alt som blir fortalt deg.... tror jeg ville fått alvorlig psykiske problemer der nede, jeg som er så glad i og kverulere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* fy noe så kjedelig det må være og nikke til alt som blir fortalt deg.... tror jeg ville fått alvorlig psykiske problemer der nede, jeg som er så glad i og kverulere;)

Jeg elsker også å kverulere. Ved nærmere ettertanke ville jeg nok blitt en dårlig nord-koreaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...