Gå til innhold

Er tankefull HELE tiden. Normalt??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen, og det er veldig slitsomt.

Kan det være at du har for god tid/ for mye alene, slik at tankene får god tid til å leve sitt eget liv?

Det hjelper iallefall ingenting å plage seg selv med slike tanker.

mvh

Ja det kan godt hende jeg har for mye tid til å gruble.. men de er der når jeg jobber, gjør positive ting-ja kort sagt ALLTID uansett hvilket humør jeg er i... vet ikke om dette er normalt jeg?

Gjest Alt er tiltak

Ja det kan godt hende jeg har for mye tid til å gruble.. men de er der når jeg jobber, gjør positive ting-ja kort sagt ALLTID uansett hvilket humør jeg er i... vet ikke om dette er normalt jeg?

Jeg også er sånn..Vet ikke hva det kommer av.. utrolig slitsomt..

Annonse

Dessuten kan det bli en (u)vane, eller tvangsmessig.

Ok, da må jeg tydeligvis ha mange tvangstanker, som ikke slipper taket. Prøver, men klarer ikke. Har alltid hatt d slik, så da spørs det om hvordan prognosene er for å bli kvitt disse da..Hvilken hjelp finnes for dette i dag??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...