Gjest Ojul med din glede.... Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vet ikke om dette er blitt spurt om i det siste,men hva ønsker du deg til jul? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theoline Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg ønsker meg en gitar, enkelt å greit! Har ikke gitar og kan heller ikke spille, men tror det er en kjekk ting å ha stående! Og jeg kan sikkert lære etterhvert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg ønsker meg en tøff veske og badeskum/badesalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Snille foreldre..;-) Fortære god mat/annet godt og drikke.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikkefrø Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Syskrin fordi jeg vil begynne å sy klær, et hjemmelaget fint kort fra kjæresten min (standard hver jul), en ny parfyme... ellers kommer jeg ikke på mer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Fri, fred og ro, enkelthet og å ha det trivelig med familien. Rett og slett! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kontorstol, crosstrainer/orbitrek, dundyne, boken Helt Gresk (Fedon Lindberg), ekstern harddisk, polariseringsfilter til det nye kameraet mitt, ekstra minnekort, bøker, serveringsfat (jada, til huset eller oss som par) - og sikkert mer jeg ikke kommer på i farta :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ingenting. Jeg er for gammel til å fly rundt og ønske meg ting til jul. Den slags er for unga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarine Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Reint og ryddig hus, frisk og glad mann, og lykkelege barn. Og gjerne å få feire saman med resten av familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 En mer avansert skritt-teller enn den jeg har. ) Muligens et dobbelt vaffeljern. Klær og smykker. Og fred på jorden og snille barn selvsagt. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Juleservise - og det får jeg! Jeg har aldri hatt det før, og gleder meg allerede til å dekke vakre julebord! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Gitar og kurs, billetter til Øyafestivalen og en hyggelig julekveld med mannen og barna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Parfymen "Miss sixty". Brødboks i stål. Bake it easy (springform med fat og lokk). Flanellpysj. Gavekort på kjøpesenter. Elektrisk varmeteppe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ny mobil, noter, sengetøy, store badelaken, snille barn, ting til serviset vi samler på, nytt kjøkkenservise, interiørarkitekt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patsi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ny mobil, noter, sengetøy, store badelaken, snille barn, ting til serviset vi samler på, nytt kjøkkenservise, interiørarkitekt! Hvilken kjede fører "Snille Barn"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvilken kjede fører "Snille Barn"? Vel, jeg tror jeg har kjøpt de siste 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patsi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Vel, jeg tror jeg har kjøpt de siste Det var da ergerlig... Men heldigvis har jeg noen selv også da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Med alle spill som måtte finnes til den.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikkefrø Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Med alle spill som måtte finnes til den.... Samboeren ønsker seg Nintendo Wii, hva er så spesielt med denne, og hva kommer den til å koste når den komme ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Samboeren ønsker seg Nintendo Wii, hva er så spesielt med denne, og hva kommer den til å koste når den komme ut? Vet ikke hva den vil komme på i utsalg, tipper et sted mellom 2000 og 3000 (vill gjetting) Det som er spesielt med denne, er at den åpner for nye måter å spille på, og at man får tilgang (gjennom betaling) til nintendos store spill-sortement. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.