Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Gjest Ojul med din glede....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Patsi

6

• Lurveline

5

• Speak

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest theoline

Jeg ønsker meg en gitar, enkelt å greit!

Har ikke gitar og kan heller ikke spille, men tror det er en kjekk ting å ha stående!

Og jeg kan sikkert lære etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syskrin fordi jeg vil begynne å sy klær, et hjemmelaget fint kort fra kjæresten min (standard hver jul), en ny parfyme... ellers kommer jeg ikke på mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kontorstol, crosstrainer/orbitrek, dundyne, boken Helt Gresk (Fedon Lindberg), ekstern harddisk, polariseringsfilter til det nye kameraet mitt, ekstra minnekort, bøker, serveringsfat (jada, til huset eller oss som par) - og sikkert mer jeg ikke kommer på i farta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mer avansert skritt-teller enn den jeg har. :o) Muligens et dobbelt vaffeljern. Klær og smykker.

Og fred på jorden og snille barn selvsagt. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfymen "Miss sixty".

Brødboks i stål.

Bake it easy (springform med fat og lokk).

Flanellpysj.

Gavekort på kjøpesenter.

Elektrisk varmeteppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny mobil, noter, sengetøy, store badelaken, snille barn, ting til serviset vi samler på, nytt kjøkkenservise, interiørarkitekt!

Hvilken kjede fører "Snille Barn"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alle spill som måtte finnes til den....

Samboeren ønsker seg Nintendo Wii, hva er så spesielt med denne, og hva kommer den til å koste når den komme ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren ønsker seg Nintendo Wii, hva er så spesielt med denne, og hva kommer den til å koste når den komme ut?

Vet ikke hva den vil komme på i utsalg, tipper et sted mellom 2000 og 3000 (vill gjetting)

Det som er spesielt med denne, er at den åpner for nye måter å spille på, og at man får tilgang (gjennom betaling) til nintendos store spill-sortement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...