morsan Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Dette er vel en slik gave som får foreldrene til å tørne inne nyttår!;-) Det morsomste var i grunnen bikkja i bakgrunnen. http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/16/483127.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg synes den var ganske morsom jeg... En ting å bli i godt humør av, men jeg ville ikke betalt for den. Dessuten levere jeg etter den regelen at leker med lyd kjøper man ikke i gave til andres barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg synes den var ganske morsom jeg... En ting å bli i godt humør av, men jeg ville ikke betalt for den. Dessuten levere jeg etter den regelen at leker med lyd kjøper man ikke i gave til andres barn. "Dessuten levere jeg etter den regelen at leker med lyd kjøper man ikke i gave til andres barn. " En glimrende regel! Joda, leken var ganske morsomt lagd, og særlig der den vrir seg rundt og spreller. Men like før jeg så klippet så jeg det med den leende babyen med blå smekke, og det ble vanskelig å toppe ekte babylatter med latter-på-boks! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 "Dessuten levere jeg etter den regelen at leker med lyd kjøper man ikke i gave til andres barn. " En glimrende regel! Joda, leken var ganske morsomt lagd, og særlig der den vrir seg rundt og spreller. Men like før jeg så klippet så jeg det med den leende babyen med blå smekke, og det ble vanskelig å toppe ekte babylatter med latter-på-boks! :-) Det har du rett i. Jeg så babyen der i går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeppsk Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg synes den var ganske morsom jeg... En ting å bli i godt humør av, men jeg ville ikke betalt for den. Dessuten levere jeg etter den regelen at leker med lyd kjøper man ikke i gave til andres barn. sant! gaver med lyd til andres barn er en skikkelig u-ting!! kusina mi fikk no sånt av noen en gang, den endte på huet og ræva i søpla! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ganske morsomt for en liten stund, men jeg tror jeg hadde blitt ganske lei etter hvert. Flere videoer om Elmo her: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg synes den var ganske morsom jeg... En ting å bli i godt humør av, men jeg ville ikke betalt for den. Dessuten levere jeg etter den regelen at leker med lyd kjøper man ikke i gave til andres barn. "Dessuten levere jeg etter den regelen at leker med lyd kjøper man ikke i gave til andres barn." Joda, til dem man ikke liker! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mañana Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Vil ha en sånn. Trenger sårt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.