Gå til innhold

Hårfarging

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farga håret permanent sort for fem måneder siden.

1)Hva må man gjøre om man vil bli kvitt sort-fargen?

Prøvde å farge håret lys brunt, men det var bare etterveksten som ble farga + at det kanskje ble et litt mer brunskjær..

2)Hvordan blir det nå som jeg har farga håret på nytt - vil den siste hårfargen komme fram etter at den sorte fargen forsvinner, eller vil den forsvinne samtidig som sortfargen?

Skrevet

Om du farget det permanent må du vente til det er vokst ut og ettersom du klipper det forsvinner det... du kan etterfarge med en "glansvask" for og skjule etterveksten..

Skrevet

Jeg tror du blir nødt til å bleke det og deretter farge det. Men dette er ikke akkurat mitt område...

Skrevet

Permanent farging er nettopp permanent, altså varig til den vokser ut. Den blekes ikke ut som en glansvask eller minicolor.

Så bleking og ny farging som en annen forslår er nok den eneste løsningen.

Skrevet

Permanent farging er nettopp permanent, altså varig til den vokser ut. Den blekes ikke ut som en glansvask eller minicolor.

Så bleking og ny farging som en annen forslår er nok den eneste løsningen.

Hvordan bleker jeg da?

Skrevet

Hvordan bleker jeg da?

Jeg tror du bør la _frisøren_ ta seg av det.

Skrevet

Hvordan bleker jeg da?

Du kan kjøpe blekemiddel i butikken kanskje (vet ikke om det selges der de også selger hårfarge) eller gå til frisøren, det er kanskje det sikreste for det er sterke saker.

Skrevet

ville anbefalt å dratt til frisør!!

Bleking er det absolutt verste du kan gjøre med håret ditt!

Så ville anbefalt å gått til frisør, og hørt der! Tipper du må gå gradvis fram... med striping!!

Ellers så blir håret ditt orange. mørkt til lyst, blir ofte orange. Og lyst til mørkt blir ofte grønt!! Derfor er det viktig å gjøre dette hhos noen som er proffe!!

Lykke til:)

Skrevet

Jeg tror du bør la _frisøren_ ta seg av det.

Hadde jeg bare hatt penger..Det er jo rimelig dyrt..

Må vel bare la det gå ut av seg selv..Og evt klippe meg litt også..

Skrevet

Jeg ville tatt rikelig med lyse striper i håret; da virker det ikke så sort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...