Gå til innhold

På an igjen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

har periodevis problemer med å sove. I dag er en av de... Noen andre som er våkne?

Skrevet

En god del våkne her tror jeg, iallfall om man ser på antall inlegg:)

hvorfor kan du ikke sove da? jeg liker og sitte oppe om natten, endelig litt tid helt for meg selv;)

Skrevet

En god del våkne her tror jeg, iallfall om man ser på antall inlegg:)

hvorfor kan du ikke sove da? jeg liker og sitte oppe om natten, endelig litt tid helt for meg selv;)

ja helt greit det... har vært og lagt meg. og stått opp igjen.... så nå sitter jeg her.....

Skrevet

ja helt greit det... har vært og lagt meg. og stått opp igjen.... så nå sitter jeg her.....

høres nesten ut som meg når jeg grubler for mye:) prøver og finne en bok da jeg, men i kveld var jeg dum nok til og se på fryktens sommer igjen!!!! hvorfor lærer jeg aldri at jeg blir vettskremt av sånne filmer;) hehe

Skrevet

høres nesten ut som meg når jeg grubler for mye:) prøver og finne en bok da jeg, men i kveld var jeg dum nok til og se på fryktens sommer igjen!!!! hvorfor lærer jeg aldri at jeg blir vettskremt av sånne filmer;) hehe

sier ingenting på det. Satt og så på"Haunted" på Discovery for noen mnd siden... Turte ikke å se meg i speilet når jeg pusset tenna! he he

Skrevet

jeg er våken :) storkoser meg om natta, og irriterer meg over at jeg ikke klarer å stå opp når klokka er 10..

Skrevet

sier ingenting på det. Satt og så på"Haunted" på Discovery for noen mnd siden... Turte ikke å se meg i speilet når jeg pusset tenna! he he

hvor er svara til gml månestråle?

Skrevet

fant ei bok og nå skrur jeg av tv`n:) huff så dum jeg er..

ylvali1365381015
Skrevet

"Våken" er en relativ beskrivelse! AAhh-hhmmm, jeg er oppe og har nettopp levert en oppgave i ped. Huff, jeg skal også opp ved grytidlig og få barn avgårde hit og dit... Hersens mørketid, man blir jo både døgnvill og sliten, det er jo natt til så ymse tider... Jeg drømmer om solarium og sydenferie!

Hvorfor kan jeg aldri lære?

Neste år skal vi på en ukes avbrekk på denne tiden, til sollys og en smule varme... Mmmmmmm... :-D

Skrevet

jeg er våken :) storkoser meg om natta, og irriterer meg over at jeg ikke klarer å stå opp når klokka er 10..

moroklumpen.. Så klart at du ikke klarer å stå opp kl 10 hvis du sitter oppe halve natten....

Skrevet

eller gammel månemåler da.. Jeg leste visst litt feil... he he

Skrevet

eller gammel månemåler da.. Jeg leste visst litt feil... he he

Nå skal jeg prøve å sove. Hvis jeg ikke er inni dette forumet her innen en time, så har jeg sovnet....

Skrevet

Vedkommende er utestengt, og blir fortløpende slettet.

ylvali1365381015
Skrevet

moroklumpen.. Så klart at du ikke klarer å stå opp kl 10 hvis du sitter oppe halve natten....

Jeg klarer fordi jeg må...

Men kommer dermed i en slags zombie-modus, der jeg får utrettet det som strengt tatt må gjøres av mekaniske ting... Alt som innebærer en viss entusiasme eller kløkt er det værre med.

:-/

Sier igjen: mørketida! Man blir døgnvill- det er mørkt med unntak av fire timer midt på a-menneske.dagen...

Skrevet

ok!

Skrevet

prøver da... klarer det sånn en gang annen hvert år omtrent.. skal prøve på det imårra og, men slumreknappen på mobilen er litt for tilgjengelig..

ylvali1365381015
Skrevet

Oi!... Hva skjedde?! Var midt i et svar til denne måne-ett-eller-annet- som skulle legge seg, og...vips! Der var hen borte!? Kan ikke se innleggene i tråden her lenger heller. Slettet! Hvorfor?

ylvali1365381015
Skrevet

javel?

Lurte på det samme-sendte spørsmål til komlå i toppen av tråden....

Må innrømme at jeg ikke skjønner logikken her helt... Er jeg naiv eller? Har jeg gått glipp av ting dere kan relatere til denne plutselige slettingen?

ylvali1365381015
Skrevet

Nå skal jeg prøve å sove. Hvis jeg ikke er inni dette forumet her innen en time, så har jeg sovnet....

Ønsker deg en god natts søvn! :-)

Og en herrrlig morgendag!

Hold ut-sola snur snart...

Mvh,

Skrevet

javel?

Lurte på det samme-sendte spørsmål til komlå i toppen av tråden....

Må innrømme at jeg ikke skjønner logikken her helt... Er jeg naiv eller? Har jeg gått glipp av ting dere kan relatere til denne plutselige slettingen?

Webbis har gitt vedkommende utallige advarseler og til slutt utestengelse, da personen bl.a. spammer flere av underforumene osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...