Gå til innhold

På an igjen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi!... Hva skjedde?! Var midt i et svar til denne måne-ett-eller-annet- som skulle legge seg, og...vips! Der var hen borte!? Kan ikke se innleggene i tråden her lenger heller. Slettet! Hvorfor?

Vanlig månemåler, eller noe sånn er et "troll" som har spamma forumet her en periode. Så personen er utestengt, derfor slettes alt h*n skriver. Heter også en liten pusekatt og masse annet.

ylvali1365381015
Skrevet

Webbis har gitt vedkommende utallige advarseler og til slutt utestengelse, da personen bl.a. spammer flere av underforumene osv.

"Underforumene"? Må innrømme at jeg ikke er helt med...

Men det har, når jeg tenker etter, vært mange måne-og puse-nick i det siste. Man skal vokte seg vel for å antyde noe som helst, det er jeg klar over, men likevel...

Uansett- nå var jo samtalen i gang på rimelig vis-ingen spamming eller utilbørlige kommentarer. Må nok bare legge inn mine årer og innse at det er mye jeg går glipp av her.

God natt til deg, forresten!

:-) Skal straks avslutte.

Mvh,

ylvali1365381015
Skrevet

Vanlig månemåler, eller noe sånn er et "troll" som har spamma forumet her en periode. Så personen er utestengt, derfor slettes alt h*n skriver. Heter også en liten pusekatt og masse annet.

Jasså???!

Da hadde jeg altså rett i mine forsøksvise analyser... :-O

Huff, jeg fatter ikke hvordan mennesker kan bruke et forum til å ødelegge både for seg selv og andre. Men det er vel ikke hverdagslige problemer vedkommende sliter med, så det er kanskje umulig å rettferdiggjøre sånn rasjonelt...

Mye rart blir postet, jeg selv fikk meldinger som gikk i enstavelsesord, og som jeg ikke forstod noenting av. Da jeg prøvde å komme i dialog med vedkommende, ble svarene etterhvert slettet, før jeg fikk anledning til å lese dem.

Det kan jo ha vært selvsamme person, som interaggerer alltid... ???

Skrevet

Jasså???!

Da hadde jeg altså rett i mine forsøksvise analyser... :-O

Huff, jeg fatter ikke hvordan mennesker kan bruke et forum til å ødelegge både for seg selv og andre. Men det er vel ikke hverdagslige problemer vedkommende sliter med, så det er kanskje umulig å rettferdiggjøre sånn rasjonelt...

Mye rart blir postet, jeg selv fikk meldinger som gikk i enstavelsesord, og som jeg ikke forstod noenting av. Da jeg prøvde å komme i dialog med vedkommende, ble svarene etterhvert slettet, før jeg fikk anledning til å lese dem.

Det kan jo ha vært selvsamme person, som interaggerer alltid... ???

Aner ikke jeg... Kjedsomhet er sikkert en grunn. Aner ikke om det er en eller flere, men en spes er det hvertfall.

Får jeg svar som er usaklige eller off target gidder jeg ikke svare på de. Så jeg gidder ikke irritere meg, sånn bortsett fra at de kan kontruerer mange sære problemstillinger for å provosere.

streker paa veggen..!
Skrevet

Hmmm... hadde sansen for henne, har ikke fått med meg at hun har sagt noe ufint... brr... dumt da.. :P

Skrevet

Hmmm... hadde sansen for henne, har ikke fått med meg at hun har sagt noe ufint... brr... dumt da.. :P

Har ikke hekta meg så veldig for eller mot henne jeg. Er nøytral på denne doleren.

Aner ikke om hun har vært ufin, men såvidt jeg har fått med meg er dealen at hun "spammer" forumet med litt for mye på en gang og svarer med ulike nick i samme tråd. Spes det med ulike nick i samme tråd er veldig fyfy nå for tiden! (diskutere med segselv, aner ikke om det er samme pers man prater med osv).

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaa! :( Har ei innlev imorgen jeg ikke fikk startet å lese pensum på engang før på mandag da jeg hadde innlev på en hjemmeeksamen mandag. Jeg er screwed! Kom litt over halvveis men nå stopper det bare helt! Arghhh! Men i HELGA! DAAAA er det avslapning og soving!

Skrevet

prøver da... klarer det sånn en gang annen hvert år omtrent.. skal prøve på det imårra og, men slumreknappen på mobilen er litt for tilgjengelig..

Legg mobilen så langt unna at du må opp av sengen for å slå den av og bruk den høyeste og mest irriterende lyden du har på mobilen. ;o)

Skrevet

"Underforumene"? Må innrømme at jeg ikke er helt med...

Men det har, når jeg tenker etter, vært mange måne-og puse-nick i det siste. Man skal vokte seg vel for å antyde noe som helst, det er jeg klar over, men likevel...

Uansett- nå var jo samtalen i gang på rimelig vis-ingen spamming eller utilbørlige kommentarer. Må nok bare legge inn mine årer og innse at det er mye jeg går glipp av her.

God natt til deg, forresten!

:-) Skal straks avslutte.

Mvh,

Vedkommende har nok langt flere nick enn de som inneholder puse- og måne-navn. Og er man blitt utestengt av webbis, så hjelper det ikke om man tidvis skriver enkelte noenlunde ok innlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...