Gå til innhold

Om å spise kjærester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen gang greit å spise opp kjæresten sin? Jeg vet ikke hvor vanlig denne praksisen er her i Norge, og for flere av oss høres det jo litt sært ut, men jeg tenker i tilfeller hvor jenta/gutten er et skikkelig rasshøl og butikken er stengt?

Selv har jeg aldri vært i nærheten av å spise opp noen av kjærestene mine, og kan heller ikke huske å ha tenkt tanken, i hvert fall ikke i mer enn ... vel, kanskje ett tilfelle, hvis jeg tenker godt etter; men dolere er som kjent veldig tolerante, frisinnede og åpne for det meste.

Er det greit? I visse tilfeller?

http://tinyurl.com/y7jlea

Skrevet

At det er mulig...!

Det er sannelig mye merkelig som går på to bein her på jorda...

Skrevet

Selvsagt er det greit. Er på min femte nå. Tar lang tid pga. alle beina og annet rusk, men det er absolutt verdt det.

Skrevet

Noen ganger så sier jeg til gubben at`n er så go` at jeg har lyst til å spis`n opp !

Skrevet

Ære være den som putter et eller annet i maten til han der...

Skrevet

Jeg liker å bite på kjæresten min hvertfall.

Kan man være vegetarianer men likevel kannibal?

Skrevet

Kom på noe - i begynnelsen jeg var på internett så husker jeg at jeg kom over en hag med folk som drømte om å svelge hverandre hele - hehe. De hadde masse rar grafikk og det var altså en fetish - som da ikke er mulig å gjennomføre

*leter*

fant ikke noe...

Skrevet

Hvis det står mellom å gå sulten i noen timer og å spise opp en drittsekk av en kjæreste, så stemmer jeg for kannibalisme. Er der i mot bensinstasjonen døgnåpen, så kan det ikke forsvares. Dette er grunnleggende takt og tone.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Om man er Hannibal Lecter ansees det vel som greit. I andre tilfeller mener jeg nei.

Skrevet

Tja.. noen mannfolk er jo til å spise opp.... men hadde ikke gidda det etter 8 års samboerskap... ikke like fristende da.. :)

Skrevet

Det som er mest sykt i dette tilfellet er at han slippes ut i samfunnet igjen - etter at de har konkludert med at han fremdeles er den samme syke mannen som han var den gang han spiste kjæresten sin.....og de har forsøkt, og misslykkes, med tilbakeføring til samfunnet to ganger tidligere.

DET er sykt det.....og ren russisk rulett.

Skrevet

Det som er mest sykt i dette tilfellet er at han slippes ut i samfunnet igjen - etter at de har konkludert med at han fremdeles er den samme syke mannen som han var den gang han spiste kjæresten sin.....og de har forsøkt, og misslykkes, med tilbakeføring til samfunnet to ganger tidligere.

DET er sykt det.....og ren russisk rulett.

Hehe, ja. Det var det jeg reagerte på jeg også.

Har de ikke forvaring der borte? Her i Norge burer vi gjerne ut lusekoffe-Toska for resten av livet, men den fyren der skal slippes løs ...

Det er jo absurd. Trodde vi var dumsnille i Norge, men det der går jo over alle støvelskaft.

Skrevet

Det må vel være greit det? Selv spiser jeg smågutter til frokost...

Gjest Jeg tør ikke si hvem jeg er!!
Skrevet

Huff, sånne ting er skummelt altså!! Jeg hadde engang en kjæreste som ikke hadde nølt med å spist meg opp hvis jeg hadde gjort en ting galt! Han holdt på å drepe meg en gang, knekke nakken min, og det skulle ikke forundre meg om han hadde servert meg som juleribbe den julen!

Men så hadde jo mannen synlige psykopatiske trekk, så jeg går fortsatt og venter på at han skal bli omtalt i avisene som en sadistisk nymfoman som har spist kjærestene sine! For en eller annen gang sprekker han, det er jeg 100% sikker på!

Men for å være litt alvorlig da, mannen trenger hjelp!! Er det noen måte man kan få gitt beskjed til psykiatrien om denne mannen?

Skrevet

Kom på noe - i begynnelsen jeg var på internett så husker jeg at jeg kom over en hag med folk som drømte om å svelge hverandre hele - hehe. De hadde masse rar grafikk og det var altså en fetish - som da ikke er mulig å gjennomføre

*leter*

fant ikke noe...

Kanskje de endelig har lykkes? :-)

Skrevet

Hehe, ja. Det var det jeg reagerte på jeg også.

Har de ikke forvaring der borte? Her i Norge burer vi gjerne ut lusekoffe-Toska for resten av livet, men den fyren der skal slippes løs ...

Det er jo absurd. Trodde vi var dumsnille i Norge, men det der går jo over alle støvelskaft.

Svenskene er på mange områder enda mer dumsnille og naive enn hva vi er.

Desverre klarer vi ikke å ta lærdom av alle feil som svenskene begår, men tror visst at av en eller annen grunn så skal idiotiske påfunn fungere bedre i Norge enn i Sverige.....

Skrevet

Som utrykket "jeg kunne spise deg opp", så er det jo greit. Jeg er en mann-eter hehe.

Resten er kvalmt.(åpnet ikke linken i frykt for å se den som spiste sin "kjære", fysj!!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...