Gå til innhold

Rart jobbintervju

Anbefalte innlegg

Gjest vilhavilha
Skrevet

Var på et merkelig jobbintervju her om dagen.

Vet ikke om jeg skal ha en god eller dårlig følelse.

Greia var at intervjueren ikke spurte meg om noe som helst av typiske jobbintervjuspørsmål!

Han bare la ut om stillingen og hva den innebar og hvordan ting fungerte på arbeidsplassen. Han spurte dog om jeg kunne tiltre umiddelbart og hvor mye jeg kunne jobbe og slikt, og jeg svarte tilfredstillende på dette (tror jeg).

Vi fikk en god tone og pratet om en del usaklige greier.

Hva tror dere? Får jeg jobben eller ikke? Tør ikke håpe på det egentlig...

Skrevet

Hørtes VELDIG uformelt ut - kanskje de allerede har bestemt seg?

Gjest vilhavilha
Skrevet

Hørtes VELDIG uformelt ut - kanskje de allerede har bestemt seg?

Ja, det virket som om han hadde det, og jeg tror ikke det er til min fordel altså. Det var en god del som ble intervjuet før meg så jeg tipper de fant noen bedre.

Det rare var at jeg følte meg veldig aktuell, ettersom de ringte to timer etter at jeg hadde sendt søknad på e-mail...

men sukk...

Skrevet

Ja, det virket som om han hadde det, og jeg tror ikke det er til min fordel altså. Det var en god del som ble intervjuet før meg så jeg tipper de fant noen bedre.

Det rare var at jeg følte meg veldig aktuell, ettersom de ringte to timer etter at jeg hadde sendt søknad på e-mail...

men sukk...

Ikke gi opp - det KAN være deg de vil ha :-)

Det kan også hende at sjefen anser din formelle kompetanse å være bra, og at han dermed heller ville bli mer kjent med deg som person. Hvem vet?

Når får du vite noe?

Gjest vilhavila
Skrevet

Det kan også hende at sjefen anser din formelle kompetanse å være bra, og at han dermed heller ville bli mer kjent med deg som person. Hvem vet?

Når får du vite noe?

Får svar innen i kveld...sitter på pinebenken nå!

Skrevet

Når får du vite noe?

Det kan jo også tyde på at de allerede har bestemt seg for DEG?=!?! :)

Lykke til iallefall!

Gjest dufårdufårdufår :)
Skrevet

Måtte bare .. :)

- sandex

Skrevet

Lykke til!

*krysser fingre*

Gjest vilhavilha
Skrevet

Jobben er din.

Den som venter får se...jeg tviler som sagt...

Gjest vilhavilha
Skrevet

Måtte bare .. :)

- sandex

Ikke si slikt!

Jeg er nemlig så overtroisk at jo mer jeg tror at jeg IKKE får denne jobben, jo større sjanse er det for at jeg får den........

Skrevet

Hvis dette var 1. gangsintervju, så er det merkelig at de ikke spurte deg om saker som har med dine kvalifikasjoner og dine erfaringer å gjøre.

Hvis du helelr ikke har levert noen referanser, og ei ble bedt om å levere det på intervjuet, så høres det kanskje ut som om de allerede har bestemt seg - men kanskje da desverre ikke til din fordel......

Gjest vilhavilha
Skrevet

Hvis dette var 1. gangsintervju, så er det merkelig at de ikke spurte deg om saker som har med dine kvalifikasjoner og dine erfaringer å gjøre.

Hvis du helelr ikke har levert noen referanser, og ei ble bedt om å levere det på intervjuet, så høres det kanskje ut som om de allerede har bestemt seg - men kanskje da desverre ikke til din fordel......

Ja, det er slik jeg tenker.

Dette er likevel ikke en jobb som krever all verden av kvalifikasjoner og referanser....

Men jeg blir nok ikke overrasket om jeg ikke får jobben, bare skuffet.

Skrevet

Break a leg!

Skrevet

Ja, det er slik jeg tenker.

Dette er likevel ikke en jobb som krever all verden av kvalifikasjoner og referanser....

Men jeg blir nok ikke overrasket om jeg ikke får jobben, bare skuffet.

Det er jo vanskelig å si noe sikkert, siden det er lite detaljer du har opplyst oss om.

Men lykke til!

Skrevet

Ikke si slikt!

Jeg er nemlig så overtroisk at jo mer jeg tror at jeg IKKE får denne jobben, jo større sjanse er det for at jeg får den........

Du får ikke får ikke får ikke får ikke!!!!!! :)

Skrevet

Høres ut som mitt forrige jobbintervju. Kanskje to minutter om mine kvalifikasjoner, lang utgreiing om arbeidsstedet, ansettelsesforhold og spørsmål om hvor mye ekstra jeg kunne jobbe. Og så viste de meg rundt og fortalte om arbeidsoppgavene, grundig. Ble tilsatt et par dager senere.

Skrevet

Har du vært i bedriften før som vikar?

Jeg har aldri vært inne til jobbintervju for den jobben jeg har nå, men jeg var vikar der i noen år før jeg fikk fast ansettelse.

Gjest pernille pimpel
Skrevet

Du har allerede fått jobben. Høres ut som et intervju jeg var til for et callsenter... Jeg begynte å jobbe 10 min etter intervjuet var ferdig, for å si det slik. Stor mangel på folk og akutt behov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...