Gå til innhold

Hva er en sparringspartner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer fra boksing. For å trene boksing, må du ha en treningspartner, en som du kan slå løs på mens h*n stort sett bare forsvarer seg (de slår av og til, de også, da).

I overført betydning betyr det for eksempel en samtalepartner, om du skal trene deg opp i å diskutere, eller en å teste ideene dine på osv.

F.eks. "Mannen min er en bra sparringspartner for meg nå, han kan mer om akkurat dette faget og jeg får testet ut hvor mye jeg lærer på kurset".

Gjest Boxer with shorts

Kommer fra boksing. For å trene boksing, må du ha en treningspartner, en som du kan slå løs på mens h*n stort sett bare forsvarer seg (de slår av og til, de også, da).

I overført betydning betyr det for eksempel en samtalepartner, om du skal trene deg opp i å diskutere, eller en å teste ideene dine på osv.

F.eks. "Mannen min er en bra sparringspartner for meg nå, han kan mer om akkurat dette faget og jeg får testet ut hvor mye jeg lærer på kurset".

"For å trene boksing, må du ha en treningspartner, en som du kan slå løs på mens h*n stort sett bare forsvarer seg (de slår av og til, de også, da)."

Kommer an på type sparring. Oppgavesparring er vanlig, A har f.eks. kun lov å jabbe med høyre, hooke med venstre, B kan kun slå rett venstre, hooke med høyre, etc.

"For å trene boksing, må du ha en treningspartner, en som du kan slå løs på mens h*n stort sett bare forsvarer seg (de slår av og til, de også, da)."

Kommer an på type sparring. Oppgavesparring er vanlig, A har f.eks. kun lov å jabbe med høyre, hooke med venstre, B kan kun slå rett venstre, hooke med høyre, etc.

Eh, jeg bare ventet på det, da. At noen med peiling skulle utfylle, ja ...

takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...