Gå til innhold

Sony Ericsson = drittelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så irritert på SE, det er jo bare møkk!

Design, brukervennlighet, tilbehør og alt det der - ok, flott, bra - men det hjelper ikke når JOYSTICKEN ikke virker, og kontakten i ladefestet er dårlig!

Jeg hadde først SE k500i. Den virket kanskje 3-4 mnd før den var nesten ubrukelig.

SE k750i kom med nytt ladefeste og joystick, og påstod at den skulle være MYYE bedre. Men nå har jeg hatt telefonen i 9 mnd, og den er også nesten ubrukelig.

Det er skikkelig irriterende, og abonnementet er jo bundet i 3 mnd til, så jeg må nok vente med å kjøpe ny... Mulig jeg må finne frem den _gamle_ SE-telefonen min og se om den er bedre...

Vel, jeg kjøper i hvert fall aldri SE mer...

Noen som har tips til god telefon jeg kan kjøpe neste gang? Den må ha godt kamera (mer enn 2 megapixler), _ikke_ joystick, en grei kalender, og gjerne kamskjell men ikke avgjørende.

Skrevet

Send telefonen på service.

Joysticken på min K750i begynte også å fuske, men det var pga støv og dritt som hadde satt seg nedi den. Litt trykkluft på boks løste saken i mitt tilfelle. Men det kom litt støvkorn inn på displayet da, så jeg vil vel først og fremst anbefale en service.

Skrevet

Skjønner at du er irritert. Men her i familien er det 4 SE og det har aldri vært noe tull med dem.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Etter å ha prøvd flere mobilmerker, pluss å ha levd i villfarelsen å tro at det eneste saliggjørende var Nokia har jeg nå min tredje SE. Ingen over, ingen ved sida. Når det gjelder joysticken på K750i, så hadde jeg en sånn telefon som jeg kjøpte med det samme den kom på markedet, og nå har gubben overtatt den. Har aldri vært noe problemer med den.

Skrevet

Jeg må nesten le litt. Det minner meg litt om en kompis jeg hadde når jeg var liten, som slet ut lekene sine veldig fort. Mye av grunnen var nok fordi ha pleide å legge de nye lekebilene etc. på en hoggstabbe og bruke hammeren på dem :-)

Hva er det dere _gjør_ med telefonene deres? Hvordan bruker dere dem? Hvordan klarer dere å ødelegge dem slik? Jeg har selv hatt k750i i snart halvannet år, og den er fortsatt like tight og fin. Madamen har hatt w800i i et års tid, uten problemer. Søsteren min har hatt k700i i over to år, uten problemer.

"........................................"

Skrevet

Jeg må nesten le litt. Det minner meg litt om en kompis jeg hadde når jeg var liten, som slet ut lekene sine veldig fort. Mye av grunnen var nok fordi ha pleide å legge de nye lekebilene etc. på en hoggstabbe og bruke hammeren på dem :-)

Hva er det dere _gjør_ med telefonene deres? Hvordan bruker dere dem? Hvordan klarer dere å ødelegge dem slik? Jeg har selv hatt k750i i snart halvannet år, og den er fortsatt like tight og fin. Madamen har hatt w800i i et års tid, uten problemer. Søsteren min har hatt k700i i over to år, uten problemer.

"........................................"

Jeg er veldig forsiktig med tingene mine. Jeg har ikke utsatt telefonene for _noen_ ting en telefon ikke skal utsettes for.

Skrevet

Jeg er veldig forsiktig med tingene mine. Jeg har ikke utsatt telefonene for _noen_ ting en telefon ikke skal utsettes for.

Og likevel blir de alle ødelagte når du har dem, mens andre har de i årevis uten problemer...? :-)

"........................................."

Skrevet

Og likevel blir de alle ødelagte når du har dem, mens andre har de i årevis uten problemer...? :-)

"........................................."

Jeg har hørt om mange andre også som har hatt problemer med joystick og ladefeste på de telefonene.

Skrevet

Jeg er nå på min fjerde S-E K700.

Den første hang seg opp til stadighet. Batteriet hold i en dag. De slettet alt og lastet software på nytt. Det funket ikke, så jeg fikk en ny.

Den var akkurat like jævlig, i tillegg var den brukt, så jeg fikk en ny.

Den var _garantert_ ny. Jeg skrudde den på og fant masse gamle nummere og en videosnutt, så jeg fikk en ny.

Den holdt 6-7 måneder. Nå er den treig som bare faen. Skal jeg velge noe, må jeg trykke samme knapp to ganger. Nummere forsvinner på telefonlista mens bare navnet står igjen. Ladefestet er dårlig. Når jeg ringer et nummer hender det ofte at det "hopper" tilbake til navnevisning.

Var det ikke en undersøkelse for noen år siden som fastslo at over halvparten av alle nye mobiler hadde en eller annen feil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...