Gjest fufu Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bare interessert i å høre hva dere tror (ditt personlige inntrykk) og hvorfor. Yrkene er som følger: Bibliotekar Sykepleier Servitør Psykolog Lærer Butikkmedarbeider (kasse) Takk for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Flest: Servitør Færrest: Sykepleier..Vel kan godt hende en del er fine, men noe mer usexy og turn-off enn hvite sykehusklær er det vanskelig å forestille seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Definitivt bibliotekar (Lillemus) og butikkmedarbeider (meg) ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Bibliotekarer selvfølgelig! ;o) Det er jo opptil flere her inne som jobber i bibliotek så vi vet hva vi snakker om her altså. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lydia Nalen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er det virkelig *mulig* å lure på så mye rart som du gjør? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke vits Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sykepleier! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Butikkmedarbeider. Mange unge studenter som er dette på si, og mange unge som ikke har begynt å studere enda som jobber som dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fufu Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er det virkelig *mulig* å lure på så mye rart som du gjør? Hehe...jeg er en nysgjerrig person. Er ikke det lov? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lydia Nalen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Er det virkelig *mulig* å lure på så mye rart som du gjør? Og hva forventer du å få ut av svarene på alle de spørsmålene du stiller da? Driver du forskning i temaet "Hvor mange dumme spørsmål er folk villig til å svare på dag etter dag?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Lurer du på hvilket yrke som passer for deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fufu Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Og hva forventer du å få ut av svarene på alle de spørsmålene du stiller da? Driver du forskning i temaet "Hvor mange dumme spørsmål er folk villig til å svare på dag etter dag?" Kjære deg. Jeg er ikke den du tror jeg er. Dette var noe jeg gikk rundt og tenkte på i dag og ville gjerne høre litt tanker og meninger rundt. Ikke verre enn det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fufu Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Lurer du på hvilket yrke som passer for deg? Haha. Nei. Jeg jobber innenfor ett av disse yrkene og ville ha avkreftet/bekreftet fordommer på en skjult måte:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lydia Nalen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kjære deg. Jeg er ikke den du tror jeg er. Dette var noe jeg gikk rundt og tenkte på i dag og ville gjerne høre litt tanker og meninger rundt. Ikke verre enn det. Den jeg tror du er ??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fufu Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Den jeg tror du er ??? Ja, jeg er ikke den som driver og avholder tusenvis av DOL-undersøker per dag, hvis det var det du trodde.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tror det er helt jevnt fordelt. Hvis jeg likevel måtte velge, tror jeg jeg velger servitør. Synes det er mange pene mennesker der, men det er det jo også blant sykepleiere.... Som sagt - tror det er jevnt fordelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mangfold i ethvert yrke Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sykepleier! Ikke sykepleier, for jeg kjenner så mange stygge sykepleiere Alle skal dæven døtte meg bli sykepleiere nå, og det ser ut som alle kommer inn på det studien. Men ærlig talt, det finnes mennesker av alle slag i alle yrker, og jeg skjønner ikke at det går an å lure på noe sånt. Problemstillingen er litt dum! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mangfold i ethvert yrke Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ikke sykepleier, for jeg kjenner så mange stygge sykepleiere Alle skal dæven døtte meg bli sykepleiere nå, og det ser ut som alle kommer inn på det studien. Men ærlig talt, det finnes mennesker av alle slag i alle yrker, og jeg skjønner ikke at det går an å lure på noe sånt. Problemstillingen er litt dum! Forresten, jeg kan jo være så gem og svare allikevel da. Jeg tror psykologdamer kan være veldig pene, for jeg så ei slik ei ble intervjua på TV en gang, og ho var iallefall veldig søt og sjarmerende selv om ho sikkert var nærmere 40. Siden har jeg inntrykk av at Dark pink er søt, og ho skal jo også bli psykolog vel? Så der må være noe der altså, med disse psykologdamene Ikke sant? *nikker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aviaana Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 vanskelig å svare på. Servitør tror jeg kommer høyest opp selv om jeg tror det ellers er jevnt fordelt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Servitørene blir vel penere og penere utover kvelden tror jeg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hm! Sånn basert på høyst personlige stereotyper og inntrykk vil jeg mene servitører. Kanskje på grunn av det er mange unge som serverer? Kanskje fordi stedene foretrekker å ansette ganske velutseende personale fordi de er ansiktet utad? ( Nå vet jeg om _rimelig_ mange unntak da, bare så det er sagt..;-P) Også lurer jeg på om du mener gutter, jenter eller begge deler. Jeg synes liksom jernter kan ta seg godt ut overalt på et vis, men jeg har tilbøyeligheter til å ha en forrkjærlighet for menn som er bartendere, musikere, jobber i platebutikk etc..De er ofte kjekke menn slike steder. Kompis her mener det er pene jenter i bar, men_ikke i plate butikk (og takk som faen for den..;-)) og innimellom på parfymeri, klesbutikk og sånn. Han sier foresten at frisører ikke er pene, selvom en kanskje burde tro det! Og han mener at enten er jentene veldig søte eller dritstygge i nerdebutikker ala outland. Desuten mener han tannleger og veterinærer kan være svært pene. Så der hørte dere fra vårs! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.