nøffgakkmøbææ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 jeg har lyse hår mellom nesen oo munnen, slik alle har, men jeg synes det er bittelitt synlig nå som huden blir lysere. er det noen som har erfaring med å ta det vekk? blir det ikke litt stress når det vokser ut igjen(rettere /mørkere/tykkere hårstrå?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ikke noe stress! Garantert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dame med bart;-) Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har ikke bare antydning, men tydelig mørke hår på overleppa. Er plaga med generelt stor hårvekst på legger (og lår!) også, så det henger vel sammen. Jeg bruker voks for å få det bort. Det er vondt - men verdt det! Dersom ditt problem er ubetydelig ville jeg ikke brydd meg om det, men for meg er det dessverre ikke slik... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøffgakkmøbææ Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har ikke bare antydning, men tydelig mørke hår på overleppa. Er plaga med generelt stor hårvekst på legger (og lår!) også, så det henger vel sammen. Jeg bruker voks for å få det bort. Det er vondt - men verdt det! Dersom ditt problem er ubetydelig ville jeg ikke brydd meg om det, men for meg er det dessverre ikke slik... jeg har ikke et betydelig problem, nei. men jeg lurer jo litt på om hårveksten endrer seg når man vokser? det er bare en antydning til "skygge", men jeg kommer nok til å fjerne det hvis det ikke forverrer noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.