Gå til innhold

spørsmål om voksing(kropp,ikke bil:) )

nøffgakkmøbææ

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ

jeg har lyse hår mellom nesen oo munnen, slik alle har, men jeg synes det er bittelitt synlig nå som huden blir lysere.

er det noen som har erfaring med å ta det vekk? blir det ikke litt stress når det vokser ut igjen(rettere /mørkere/tykkere hårstrå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dame med bart;-)

Jeg har ikke bare antydning, men tydelig mørke hår på overleppa. Er plaga med generelt stor hårvekst på legger (og lår!) også, så det henger vel sammen. Jeg bruker voks for å få det bort. Det er vondt - men verdt det! Dersom ditt problem er ubetydelig ville jeg ikke brydd meg om det, men for meg er det dessverre ikke slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøffgakkmøbææ

Jeg har ikke bare antydning, men tydelig mørke hår på overleppa. Er plaga med generelt stor hårvekst på legger (og lår!) også, så det henger vel sammen. Jeg bruker voks for å få det bort. Det er vondt - men verdt det! Dersom ditt problem er ubetydelig ville jeg ikke brydd meg om det, men for meg er det dessverre ikke slik...

jeg har ikke et betydelig problem, nei. men jeg lurer jo litt på om hårveksten endrer seg når man vokser?

det er bare en antydning til "skygge", men jeg kommer nok til å fjerne det hvis det ikke forverrer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...