Gå til innhold

Skal vi danse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem ryker ut i dag? Jeg håper Tone og Tom Erik ryker ut. Blæh.

Skrevet

Vi er enig - igjen :o)

Jeg er så jævlig lei den blærete purka. Satt og håpet hun skulle tryne.

Håper Susann vinner, eller han andre mannen. Susann er søt :-)

Skrevet

Jeg er så jævlig lei den blærete purka. Satt og håpet hun skulle tryne.

Håper Susann vinner, eller han andre mannen. Susann er søt :-)

Jeg er helt enig i alt det og jeg :o)

Skrevet

Det håper jeg også på:) men er redd hun klorer seg fast..

Har aldri skjønt hva folk synes er så flott med henne. Det er ikke annet enn blunking og "her er jeg"-fakter. Nei takk, man blir lei sånne.

Susann er søt synes jeg, for man ser hun ikke later som noe som helst.

Skrevet

Jeg er helt enig i alt det og jeg :o)

Jeg la dessuten merke til at de plutselig filmet publikum isteden for henne, et par sekunder der hun gjorde et stort dansetrinnfeil. Patetisk. Hvorfor må de favoritisere henne? Til og med han gammel'n som er dommer lyser av ekstase ovenfor henne. Han gir alltid et poeng mer enn alle andre, selv omd et ikke er fortjent. Når det er de andre danserene, gjør han det ikke. Det er til å spy av.

Og ja, jeg må bry meg.

Skrevet

Har aldri skjønt hva folk synes er så flott med henne. Det er ikke annet enn blunking og "her er jeg"-fakter. Nei takk, man blir lei sånne.

Susann er søt synes jeg, for man ser hun ikke later som noe som helst.

Jeg er hjertens enig,har heller aldri hatt sansen for henne Vi får krysse fingre for at hun detter på baken i kveld:)

Gjest -og jeg er ikke en mann
Skrevet

JEG synes derimot Tone er ei søt, ung jente som tørr å være seg selv selv om alle kritiserer henne.

Lukter litt jantelov her.

Håper ho vinner hele skiten :o)

Skrevet

Enig - enig - enig... Jeg skal i alle fall gjøre mitt: stemme på de andre!!

Skrevet

JEG synes derimot Tone er ei søt, ung jente som tørr å være seg selv selv om alle kritiserer henne.

Det er ikke snakk om jantelov i det hele tatt. Jeg er absolutt ikke en tilhenger av janteloven, og jeg mener folk skal være seg selv og vise frem det de har.

Men: Tone Damli Aaberge er falsk. Uansett hva du sier. Hun er falsk.

Skrevet

Vil tro de ligger lavest på dommerpoengene etter alle har danset. Vil ikke si blæh, for gosj så mye de har lært. Det beundrer jeg dem alle for.

Jeg personlig tror kristian har vunnet mange stemmer bare på væremåten, i tillegg er han flink med dansen. Så det er nok vinneren neste uke.

Susann er enormt flink hun også, men man vet jo aldri. Mange stemmer etter hvem man liker, ikke hva de gjør. Tror jeg, desverre. En god nr 2.

Skrevet

Jeg tenkte som deg i starten av programmet, men nå har jeg fått henne langt opp i halsen. Hun er jo overalt for tida....

Gjest -og jeg er ikke en mann
Skrevet

Det er ikke snakk om jantelov i det hele tatt. Jeg er absolutt ikke en tilhenger av janteloven, og jeg mener folk skal være seg selv og vise frem det de har.

Men: Tone Damli Aaberge er falsk. Uansett hva du sier. Hun er falsk.

Hvordan vet du hun er falsk?????

Ho har jo alltid vært slik ho er framstillt på tv, helt siden første audition på IDOL.

Ho er jo slik.

Da er ho jo ikke falsk.

Hva er falsk?

Skrevet

Hvordan vet du hun er falsk?????

Ho har jo alltid vært slik ho er framstillt på tv, helt siden første audition på IDOL.

Ho er jo slik.

Da er ho jo ikke falsk.

Hva er falsk?

Ho-ho

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...