Gå til innhold

Skal vi danse

Anbefalte innlegg

Gjest -og jeg er ikke en mann
Skrevet

Jeg tenkte som deg i starten av programmet, men nå har jeg fått henne langt opp i halsen. Hun er jo overalt for tida....

Så klart er hun overalt for tiden. Det er jo TV2 som sørger for det.

Det er jo reklame for programmet å få deltakerne til å stille opp på diverse fester og i diverse programmer, for å få fokus på seg selv og øke seertallene til SVD.

Trude Mostue har også vært overalt, og flere andre.

Det er tv....

Gjest -og jeg er ikke en mann.
Skrevet

Det heter HUN, ikke ho.

Ja, ja, er det så nøye da.

Hælle måne.

Skrevet

Vet ikke hvem han kristian ødegård er, skal jo være kjendis før denne serien... Kan du informere meg? :)

Skrevet

Vet ikke hvem han kristian ødegård er, skal jo være kjendis før denne serien... Kan du informere meg? :)

Han er med i showene til Espen Eckbo. De julenøttene og sånn

Skrevet

Han er med i showene til Espen Eckbo. De julenøttene og sånn

Ok ante ikke det. Takk for info :)

Skrevet

Ok ante ikke det. Takk for info :)

Og var med som programleder i Nissene på låven.

Skrevet

Og var med som programleder i Nissene på låven.

Ok, jeg har ikke så sansen for den type humor. Programmene har jeg hørt om ja...

Skrevet

Jeg tror at Tom Erik er såpass ung at han mangler skikkelig trenererfaring. Han er jo en bedre danser enn Asmund (partneren til Susann), men jeg tror Asmund er flinkere til å terpe inn teknikk hos partneren sin.

Jeg tror også Susann med sin erfaring fra toppidrett er flinkere til å fokusere og til å hele tiden presse seg videre for å prestere best mulig, enn hva en ung og uerfaren Tone er.

MEN jeg tror at Tone i utgangspunktet er en mer talentfull danser enn Susann er.

Sånn som det er nå er Kristian en klar ener, Susann toer og Tone treer.

Men vi ser jo i vals/slowfox/quickstep hva Tone egentlig er god for, syns jeg.

Skrevet

Jeg tror at Tom Erik er såpass ung at han mangler skikkelig trenererfaring. Han er jo en bedre danser enn Asmund (partneren til Susann), men jeg tror Asmund er flinkere til å terpe inn teknikk hos partneren sin.

Jeg tror også Susann med sin erfaring fra toppidrett er flinkere til å fokusere og til å hele tiden presse seg videre for å prestere best mulig, enn hva en ung og uerfaren Tone er.

MEN jeg tror at Tone i utgangspunktet er en mer talentfull danser enn Susann er.

Sånn som det er nå er Kristian en klar ener, Susann toer og Tone treer.

Men vi ser jo i vals/slowfox/quickstep hva Tone egentlig er god for, syns jeg.

Ja, hun er kjempeflink til å blunke. Hurra, hun er ute av konkuransen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...