candyqueen_83 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har noen sett disse showene? Er det noe morsomt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Anne Kat var ihvertfall veldig bra, og jeg er ikke ihugga tilhenger i utgangspunktet.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken eple Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Team Eckbo var fantastisk! Og jeg er ikke en typisk "Åpen post" o.l fan... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Begge deler er utrolig bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Team Eckbo var fantastisk! Og jeg er ikke en typisk "Åpen post" o.l fan... Takk for svar. Jeg kunne tenke meg å se begge, men kjæresten vil helst på Eckbo så da blir det nok det Hvor lenge varer forestillingen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Begge deler er utrolig bra. Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Anne Kat var ihvertfall veldig bra, og jeg er ikke ihugga tilhenger i utgangspunktet.... Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken eple Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Takk for svar. Jeg kunne tenke meg å se begge, men kjæresten vil helst på Eckbo så da blir det nok det Hvor lenge varer forestillingen? 1 og en halv time... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.