Gå til innhold

Ségolène Royal - er det bare jeg som reagerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så akkurat det som sikkert er innslag nummer ørten om den kvinnelige presidentkandidaten i Frankrike på nyhetene.

Og jeg kjenner jeg blir mer og mer provosert av at alle innslagene konsekvent presenterer henne som "firebarnsmoren Ségolène Royal"! Er det VIRKELIG relevant hvor mange barn hun har?? Det er da ingen som snakker om "tobarnsfaren Jens Stoltenberg" (ikke at jeg engang vet hvor mange barn han har...) f.eks!!

Også jeg som alltid syns det er for mye mas om kjønnsdiskriminering...

Hva mener DOL-samfunnet?

Skrevet

Jeg har ikke tenkt over det, men når du sier det, så ville de nok ikke funnet på å si firebarnsfaren zzzzz xxxxx. Det er nok litt typisk.

fuji1365380447
Skrevet

Helt enig - det har irritert meg mer og mer de siste dagene!

Det er tydeligvis helt umulig å nevne hennes navn uten at det kommer: "firebarnsmor" etter.

Hva pokker har det med saken å gjøre!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...