filiokus81 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Så akkurat det som sikkert er innslag nummer ørten om den kvinnelige presidentkandidaten i Frankrike på nyhetene. Og jeg kjenner jeg blir mer og mer provosert av at alle innslagene konsekvent presenterer henne som "firebarnsmoren Ségolène Royal"! Er det VIRKELIG relevant hvor mange barn hun har?? Det er da ingen som snakker om "tobarnsfaren Jens Stoltenberg" (ikke at jeg engang vet hvor mange barn han har...) f.eks!! Også jeg som alltid syns det er for mye mas om kjønnsdiskriminering... Hva mener DOL-samfunnet? 0 Siter
Sofline Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg har ikke tenkt over det, men når du sier det, så ville de nok ikke funnet på å si firebarnsfaren zzzzz xxxxx. Det er nok litt typisk. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Helt enig - det har irritert meg mer og mer de siste dagene! Det er tydeligvis helt umulig å nevne hennes navn uten at det kommer: "firebarnsmor" etter. Hva pokker har det med saken å gjøre!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.