Gjest The one and only Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 hva er det meste dere har vunnet på flaxlodd? det meste jeg har vunnet på disse simple loddene er vel 150 på ett og samme lodd. men det er ikke en brøkdel av det jeg har brukt på disse! kanskje 0,000000000001 hehe hva med dere? er ikke flaxlodd avhengig altså.. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg vant 1000 kroner på Kryssordflax for noen uker siden. Det spedde på økonomien der og da, men jeg har nok brukt mer enn jeg har tjent, ja Når lysten er for stor til å kjøpe et nytt skrapelodd, prøver jeg bare å fortelle meg selv at Norsk Tipping tross alt skal gå i overskudd på dette. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 500kr for noen år siden. Har et lodd ei sjelden gang bare nå, men fikk jo dilla da jeg vant. Det er det som er aberet ved å vinne. Men har vel støttet en god sak. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg var så heldig å få noen sånne lodd i forsinket bursdagsgave fra lillesøster i sommer. Da vant jeg 500 på ene loddet, så jeg syns det var en finfin gave jeg Ellers er det sjelden jeg vinner på slike lodd ja. 0 Siter
Tonette Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg vant 5000kr i 1993, og da var jeg lykkelig for å få råd til å reise på ferie :-) Senere samme sommeren vant jeg 1000kr. Etter det har jeg bare vunnet noe småtteri innimellom. Kjøper et lodd i ny og ne. Et par i mnd kanskje. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg har aldri kjøpt hverken lottokupong eller flakslodd. Jeg ser flere har hatt 6 rette på lotto her inne, hvor mye vinner man da? *helt grønn på dette området* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Jeg har aldri kjøpt hverken lottokupong eller flakslodd. Jeg ser flere har hatt 6 rette på lotto her inne, hvor mye vinner man da? *helt grønn på dette området* Det varier litt, men jeg vant mellom 6-7 tusen. Hadde en hatt ett tilleggstall, hadde det blitt ganske mye mer. Jeg var blakk da jeg vant, og skulle på ferie, så de kom som bestilt ) 0 Siter
Zarine Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Har vunne ein tier, ein tjuekroning og ein femtilapp. Og eg trur that's it. I forhold til det eg har kjøpt for, er det faktisk veldig god avkastning, for eg kjøper det så godt som aldri. Men det er klart, eg kjøper det jo først og framst for toppgevinsten, i desperate tider ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.