Idéfix Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Der røyk Tone og Tom Erik gitt... Det hadde jeg ikke trodd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg syns heller syngedama kunne blitt kasta ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg syns heller syngedama kunne blitt kasta ut. Enig! Får frysninger av gaulinga hennes. Og ikke positive frysninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 takk og lov! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg syns heller syngedama kunne blitt kasta ut. var det ikke hun som gikk da? syngedama=tone? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 var det ikke hun som gikk da? syngedama=tone? Jo, men nå tenkte jeg på at hun som synger i danse-showet synger skikkelig stygt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg syns heller syngedama kunne blitt kasta ut. Uff, ja..! Det er virkelig vondt å høre på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jo, men nå tenkte jeg på at hun som synger i danse-showet synger skikkelig stygt. åh,heh! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg syns heller syngedama kunne blitt kasta ut. Ja hun synger så utrolig fælt!!! Fatter ikke at tv2 fortsetter å la henne synge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jo, men nå tenkte jeg på at hun som synger i danse-showet synger skikkelig stygt. Ja, hun er virkelig ille!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.