Moraki Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Det digga meg så jævlig! :-D *gnir seg i henda* 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 At Tone røk ut av "skal vi danse"? Jaaa, hurra!! =) jeg syns hun ler så fælt! hun overdriver sånn! 0 Siter
Moraki Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 At Tone røk ut av "skal vi danse"? Jaaa, hurra!! =) jeg syns hun ler så fælt! hun overdriver sånn! Rettferdigheten seiret! Hurra! :-D 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Rettferdigheten seiret! Hurra! :-D Enig )) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Rettferdigheten seiret! Hurra! :-D Jepp!!! 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 syns det var dumt tone gikk ut jeg.. virker som det er en del som er misunnelig på henne.. 0 Siter
Moraki Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 syns det var dumt tone gikk ut jeg.. virker som det er en del som er misunnelig på henne.. Jeg er ikke misunnelig på henne. Jeg synes bare hun er så forferdelig kvalm. Hurra, nå går Susann og Kristian til finalen :-) 0 Siter
sheba Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Rettferdigheten seiret! Hurra! :-D Ja, i dag var hun ikke flink synes jeg.... falt mye ut av rytme og takt. Jeg håper Kristian vinner jeg, synes han er den desidert beste danseren, både tangoen og jiven var utrolig bra:) 0 Siter
Idéfix Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 syns det var dumt tone gikk ut jeg.. virker som det er en del som er misunnelig på henne.. Tone er kjempesøt, hun. Men hun er blitt så vanvittig lovprist, og det er ingen tjent med. Det som derimot gleder meg mest, er at Kristian mest sannsynlig vinner hele skiten. For nå som Tone er ute, er hans største motstander - GONE. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 ska sei du ivrer for denne serien Ja hun gikk, de to beste står igjen. Hvem vinner tror du? 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Tone er kjempesøt, hun. Men hun er blitt så vanvittig lovprist, og det er ingen tjent med. Det som derimot gleder meg mest, er at Kristian mest sannsynlig vinner hele skiten. For nå som Tone er ute, er hans største motstander - GONE. det er vel bare sånn hun er. skulle gjerne vært som henne jeg. men kristian hadde vunnet uansett. 0 Siter
tula Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Flau tok jeg meg selv i å flire rått og ondskapsfullt når Tone gikk ut av dansen. Litt barnslig kanskje, men når jeg først har fått noen i vrangstrupen..........!!! 0 Siter
meg__123! Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Flau tok jeg meg selv i å flire rått og ondskapsfullt når Tone gikk ut av dansen. Litt barnslig kanskje, men når jeg først har fått noen i vrangstrupen..........!!! hvorfor er hun så ille da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.