Gjest hemmelige_meg Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 ta rattet. jeg klarer ikke mer. Jeg trenger hjelp. Jeg gir slipp. Så gir meg et en ny sjanse. Redd meg fra den veien jeg er på. 0 Siter
serenity777 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jesus er ikke sundt for mennesker med psykiske lidelser. Ikke for å være nedlatende eller spydig, jeg har bare vært der selv. Helt på bånn og tigget jesus for hjelp. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jesus er ikke sundt for mennesker med psykiske lidelser. Ikke for å være nedlatende eller spydig, jeg har bare vært der selv. Helt på bånn og tigget jesus for hjelp. Jeg ser for meg at de som tror kanskje får støtte gjennom troen, at de klarer å se håp, at de ikke føler seg så ensomme..Hvis de i tillegg blir en del av et miljø, kan det nok hjelpe dem. De som tror har vel lettere for å se meningen med livet..eller? 0 Siter
Gjest fra annet forum Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jesus er ikke sundt for mennesker med psykiske lidelser. Ikke for å være nedlatende eller spydig, jeg har bare vært der selv. Helt på bånn og tigget jesus for hjelp. Troen kan gi støtte når man har vondt. 0 Siter
Gjest voksen 1971 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jesus er ikke sundt for mennesker med psykiske lidelser. Ikke for å være nedlatende eller spydig, jeg har bare vært der selv. Helt på bånn og tigget jesus for hjelp. for noe tull du skriver! Selvfølgelig kan troen på Jesus være til både støtte og hjelp for personer med psykiske problemer. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jesus er ikke sundt for mennesker med psykiske lidelser. Ikke for å være nedlatende eller spydig, jeg har bare vært der selv. Helt på bånn og tigget jesus for hjelp. Å tro på noe er godt og kan hjelpe,tror jeg 0 Siter
Gjest Soumi Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jesus er ikke sundt for mennesker med psykiske lidelser. Ikke for å være nedlatende eller spydig, jeg har bare vært der selv. Helt på bånn og tigget jesus for hjelp. Jeg mener du har mye rett i det du skriver, selv om ingen andre "svarere" synes det! Det kan lett tippe over til psykose for noen. Til dere andre: all respekt for deres tro! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.