Gjest data-blondina Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Arrgghh, ungene har tuklet med datan og nå går det ikke an å skrive inn web-adresse lenger. Hele det feltet er borte. Hvordan får jeg det tilbake? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Kommer nok an på hvilken nettleser du bruker, men: Gå opp til menylinja, høyreklikk, og velg "adresselinje". 0 Siter
Gjest data-blondina Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Kommer nok an på hvilken nettleser du bruker, men: Gå opp til menylinja, høyreklikk, og velg "adresselinje". Takk! Det funka, MEN nå er adr.linjen ved siden av "favoritter", "tilbake"(pil) osv. Hvordan får jeg adr linjen til å fylle ut hele linjen og den andre linjen til å være over, som vanlig? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Takk! Det funka, MEN nå er adr.linjen ved siden av "favoritter", "tilbake"(pil) osv. Hvordan får jeg adr linjen til å fylle ut hele linjen og den andre linjen til å være over, som vanlig? Tror det skal la seg gjøre ved å holde museknappen inne når du står på den, og dra den et hakk nedover 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.