Gjest Zoh My God?? Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Absolutt enig. Poenget mitt var bare at jeg tror ikke trådstarter har vært bare saklig og voksen i språkbruken med kjæresten. Akkurat, da er vi enige :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg hadde kasta han ut, kjappere enn kjappest!!!! Og det mener jeg virkelig!! Han oppfører seg som en barnslig drittunge. Skjønner ikke at du gidder :-( 0 Siter
org Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Han kalte deg fitte. Men var du selv korrekt i ordvalget og rolig i tonefallet? Mye stygt kan bli sagt i "kampens hete". Jeg har selv kalt mannen min både dr*ttsekk og annet, og han har heller ikke vært nobel i ordvalget bestandig. Slutt å rydd etter ham, slutt å ta vanvittig mye hensyn til ham. Tenk på deg selv og barnet. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Den dagen min elskede kaller meg "di fitte" da vil jeg seriøst vurdere om jeg skal gidde å være sammen med ham lengre. Helt seriøst. Jeg hadde ikke vurdert det en gang tror jeg, jeg hadde bare snudd ryggen til og gått! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Opplys oss uopplyste - hvorfor er du sammen med ham igjen? Du skriver aldri noe pent om forholdet deres, og om bare halvparten av det du skriver faktisk er sant, så er det god nok grunn til å pakke snippsekken og stikke til et hyggeligere sted... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.