cathlin Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg har Ingen tanker. Det gjør bare VONDT. Er det noen som kan skjønne det? Jeg blir gal snart. 0 Siter
optimisten1365380986 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg skjønner deg godt ja. Har det akkurat sånn selv. Vet ikke om jeg har noen gode råd å komme med, har visst prøvd alt. Har løpt en lang tur, det hjelper litt mens jeg løper ihvertfall. Føler med deg!! 0 Siter
cathlin Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Jeg skjønner deg godt ja. Har det akkurat sånn selv. Vet ikke om jeg har noen gode råd å komme med, har visst prøvd alt. Har løpt en lang tur, det hjelper litt mens jeg løper ihvertfall. Føler med deg!! Jeg får hele tiden spørsmål om tanker og atter tanker, hva slags tanker som kommer. Men jeg får ingen. Stillstand--------------------------------------------------------------- 0 Siter
cathlin Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 Trekker tilbake det at jeg blir gal. Sånn, case closed. Det er sol, jeg går ut. 0 Siter
frosken Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Trekker tilbake det at jeg blir gal. Sånn, case closed. Det er sol, jeg går ut. God tur! Det er til og med lyst ute i dag:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 19. november 2006 Forfatter Skrevet 19. november 2006 God tur! Det er til og med lyst ute i dag:-) Ja:_) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.