Gjest Hansola Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hei! Til dere som så "Først & sist" i går - syns dere Eli Hagen gjorde en god eller dårlig figur? Ble dere nysgjerrig på selvbiografien hennes? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugazi Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Så ikke programmet, men kan ikke tenke meg den ting i hele verden som skulle vekke min interesse for å lese den boka om henne. Hun er egentlig ganske uinteressant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg ble positivt overrasket, men nå var jeg ikke særlig positiv til henne i utgangspunktet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det dugget på vinduene i stua her, så klamt og pinlig var det. Dama burde vel strengt tatt hatt en verge. Men de folka fornekter seg ikke. "Elskerinne, sekretær og hustru"? Hold på meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Men mannen min, han er sterk han! Buhuuuuuuu! Og så kjører vi ned slottstrappa og låser oss inne hjemme. Det er vel det hele. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 "Jeg var litt usikker tidligere på om det var oss to (Carl og meg) det var noe galt med, men nå vet jeg at det er alle andre det er noe galt med". Fritt sitert... Tenk å si noe slikt? Grusom dame. Virker litt blåst og sosialt uintelligent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hadde ikke store forventninger til henne i utgangspunktet, men hun fremstod enda dummere enn fryktet. Tenker jo at det må være noe ved henne, liker ikke Carl I. heller, dog er det noe ved ham - og hva er det han ser i henne? Stakkars dame, hun burde beskyttes mot seg selv og derved forhindres fra å opptre offentlig. Har overhodet ingen interesse av boken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hun fremstod vel omtrent som hva man kan forvente av en hustru til en FRP`er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 God eller dårlig figur? Jeg så det, og måtte bare riste på hodet. Får bare håpe de har det like fint sammen i dag - etter at Carl har lest boka hun skulle la ham få se i går kveld. (Etter det hun sa, så er det jo bare de to det er håp for - alle andre er det jo noe galt med. Da er det viktig å holde sammen.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraye Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 "Jeg var litt usikker tidligere på om det var oss to (Carl og meg) det var noe galt med, men nå vet jeg at det er alle andre det er noe galt med". Fritt sitert... Tenk å si noe slikt? Grusom dame. Virker litt blåst og sosialt uintelligent. Høres ut som en frp'er,rett og slett.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg bare zappet forbi - så dermed bare litt av programmet. Men jeg la merke til at Eli Hagen hele tiden avbrøt Skavland. Hun må være utrolig irriterende å prate med, når hun ikke lar andre fullføre noen setning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg ble positivt overrasket, men nå var jeg ikke særlig positiv til henne i utgangspunktet. Bare skriver under dette innlegget jeg for hadde tenkt å skrive akkurat det samme selv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hun framsto som en mindre intelligent og psykosjalu kvinne. Hva Carl ser i denne dama er det umulig å fatte. Men han må se noe. Hver gang jeg har sett dem på gata går de og niholder i hverandres hender som om de var fjorten år gamle kjærester på sin første date. Men etter hva jeg så på Skavland i går er det mulig jeg har tolket forelskelsen feil. Mye tyder på at hun holder fast i ham fordi hun er livredd for at han skal feie andre damer ved minste mulighet. Det innrømmet hun mer eller mindre i går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hun framsto som en mindre intelligent og psykosjalu kvinne. Hva Carl ser i denne dama er det umulig å fatte. Men han må se noe. Hver gang jeg har sett dem på gata går de og niholder i hverandres hender som om de var fjorten år gamle kjærester på sin første date. Men etter hva jeg så på Skavland i går er det mulig jeg har tolket forelskelsen feil. Mye tyder på at hun holder fast i ham fordi hun er livredd for at han skal feie andre damer ved minste mulighet. Det innrømmet hun mer eller mindre i går. Kom på MSN, må si noe til deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snurpeluren Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Typisk FRP-berte..Ikke annet enn tull og luft-hode å forvente. Tok kaka at hun mente at det var alle andre det var noe galt med. I tillegg fremstår hun som svært sjalu, kanskje kontrollerende? Og jeg liker heller folk som baktaler andre så hardt, hverken på tv eller i en bok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bare skriver under dette innlegget jeg for hadde tenkt å skrive akkurat det samme selv! Hun var ærlig, rett fram og var ikke redd for å si hva hun mente. Og jeg skjønner kanskje at det hun sa ikke blir godtatt av folk mellom 20 og 40 men vi som er eldre vet kanskje litt bedre hvordan verden er. Jeg mener ikke at dama er spesielt intelligent eller spesielt interessant. Men hun var som sagt atskillig bedre enn jeg hadde regnet med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg bare zappet forbi - så dermed bare litt av programmet. Men jeg la merke til at Eli Hagen hele tiden avbrøt Skavland. Hun må være utrolig irriterende å prate med, når hun ikke lar andre fullføre noen setning. helt enig. Patetisk å drive å baktale andre. Men hvem gidder egentlig kjøpe en bok av eli hagen liksom.så hun må vel putte inn noe. gjorde virkelig et dårlig inntrykk. Men det er som Carl I hagens dårlig fordekte forsøk på å "hevne" seg på Bondevik fordi han ikke fikk bli stortingspresident .Siv jensen virker mye mer rederlig og ordentlig og flinkere enn begge de to til sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg syns hun virker som et utrolig dumt menneske. Sjalu og teit. Tenk å skrive en så personlig bok - hva gjør vel ikke det mot barna deres? JÆKK 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg syns hun virker som et utrolig dumt menneske. Sjalu og teit. Tenk å skrive en så personlig bok - hva gjør vel ikke det mot barna deres? JÆKK Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Tja, hvis du mener om jeg synes hun gjorde en god eelr en dårlig figur i forhold til mine _forventninger_, så er svaret at jeg syens hun gjorde det overraskende bra! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.