Gjest heffalumpen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hva kalles denne på norsk? Noen som vet, det er vel filmmusikk. Det er en her inne som digger filmmusikk, husker jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Den er fra den fjerde filmen; The Phantom Menance (Den skjulte trussel). Kurios: selv om det var fjerde filmen er den kalt første episode, det ble jo først laget tre filmer, så ble det laget tre "prequels" som fant sted før de første tre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heffalumpen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Den er fra den fjerde filmen; The Phantom Menance (Den skjulte trussel). Kurios: selv om det var fjerde filmen er den kalt første episode, det ble jo først laget tre filmer, så ble det laget tre "prequels" som fant sted før de første tre. aj her lærte jeg mye nytt. Du husker ikke om john williams har skrevet musikk til alle? Han er helt rå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 aj her lærte jeg mye nytt. Du husker ikke om john williams har skrevet musikk til alle? Han er helt rå! Ja, det tror jeg han har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Den er fra den fjerde filmen; The Phantom Menance (Den skjulte trussel). Kurios: selv om det var fjerde filmen er den kalt første episode, det ble jo først laget tre filmer, så ble det laget tre "prequels" som fant sted før de første tre. Det ble faktisk laget 4 filmer før "episode 1", men den fjerde blir ikke regnet som en egen episode. Ikke er den bra heller, kanskje det er grunnen til at den offisielt nærmest ikke eksisterer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.