Gå til innhold

Tips om knallrød leppestift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver jo på hånden, men når man kommer hjem kan man se at det er for mye orange eller rosa slik at den ikke er skikkelig knallrød.. Ganske irriterende. Er det noen som har et tips om en skikkelig rød leppestift?

Gjerne merke og nummer :o)

laguna1365380434
Skrevet

Body shop sin er hore-rød på den rette måten og den varer! ;-)...Skavise...Den er nummerert med 40...Men også kjøpt for et år siden, så den kan sikkert ha annet nr pr nå.

Lykke til!

:-)

Skrevet

Body shop sin er hore-rød på den rette måten og den varer! ;-)...Skavise...Den er nummerert med 40...Men også kjøpt for et år siden, så den kan sikkert ha annet nr pr nå.

Lykke til!

Veldig bra beskrivelse, he, he!

Jeg har akkurat den samme horerøde leppestiften liggende her selv. :)

laguna1365380434
Skrevet

Veldig bra beskrivelse, he, he!

Jeg har akkurat den samme horerøde leppestiften liggende her selv. :)

Den er bra den! :-) Brukes titt og ofte når jeg virkelig skal ut og gjjøre byen!

Skrevet

Den er bra den! :-) Brukes titt og ofte når jeg virkelig skal ut og gjjøre byen!

Jepp, den duger bra til det. Det minner meg om at det er altfor lenge siden jeg har gjort det, herregud så slapp jeg har blitt etter det har blitt seriøst med mannen igjen.

Nei, nå tror jeg jeg må ta meg en Oslotur til helgen, takk for påminnelsen. :)

laguna1365380434
Skrevet

Jepp, den duger bra til det. Det minner meg om at det er altfor lenge siden jeg har gjort det, herregud så slapp jeg har blitt etter det har blitt seriøst med mannen igjen.

Nei, nå tror jeg jeg må ta meg en Oslotur til helgen, takk for påminnelsen. :)

Bare hyggelig det..;-) Klart en må ut å svinge seg litt innimelom!

Skrevet

u/t

Aner ikke. Har prøvd det meste av tips, men jeg må uansett ta på leppestiften om og om igjen i løpet av kvelden.

Kanskje fordi jeg har en tendens til å kline ekstra mye i tillegg til at noe smitter av på glass og ikke minst sigarettene...

*går og sminker meg videre*

Skrevet

Lykke til!

Takker! Nå har jeg ikke body shop på mils omkrets, men gode venninner rundt om i landet som kan plages med slike gjøremål da ;o)

Og hore-rød var nok akkurat det jeg var på leting etter

;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

*LOL* Se for meg en stooor hore-rød trutmunn, og lite med klær *hehe*

Skrevet

u/t

Bruk først en kontur tegner på hele leppen, så legger du leppestift utenpå, kyss papir, legg på, kyss papir.. (Den skal også holde lengre om du legger på leppestiften med kost/qtips, den trenger lettere inn i leppen. Ikke prøvet selv) Da holder den lengre. Gjerne en lipgloss utenpå også.

Skrevet

Bruk først en kontur tegner på hele leppen, så legger du leppestift utenpå, kyss papir, legg på, kyss papir.. (Den skal også holde lengre om du legger på leppestiften med kost/qtips, den trenger lettere inn i leppen. Ikke prøvet selv) Da holder den lengre. Gjerne en lipgloss utenpå også.

Takk. Skal prøves. Har ikke lipliner. Skal bare bruke denne leppestiften en gang så vil helst slippe å kjøpe. Er det noen måte å få lagd seg en lipliner på ved å bruke leppestiften? F.eks. ta noe spisst og "dyppe" den i leppestiften?

Skrevet

Takk. Skal prøves. Har ikke lipliner. Skal bare bruke denne leppestiften en gang så vil helst slippe å kjøpe. Er det noen måte å få lagd seg en lipliner på ved å bruke leppestiften? F.eks. ta noe spisst og "dyppe" den i leppestiften?

Jeg ville heller bare påført den mange ganger sånn leppestift-papir..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...