laguna1365380434 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Noen som kan gi meg en link, for jeg har selvsagt glemt adressen dit, og vil se om det er noen nye der. Passord og sånn husker jeg. Må jeg plage bassisten med mail, eller er det enklere måter? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Idéen er vel at adressen ikke skal være offentlig tilgjengelig? Uten at jeg vet om det er slik i praksis. "........................................" 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Idéen er vel at adressen ikke skal være offentlig tilgjengelig? Uten at jeg vet om det er slik i praksis. "........................................" Aha..Så jeg må krive til bassisten? Blir ikke han dritlei av sånne som meg som glemmer adressen da? ;-P Dessuten har jeg ikke mailadsessen hans heller..Men det var ikke SÅ viktig. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.