Glimtipper Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Nå har jeg ryddet og vasket stua og kjøkkenet. Det tok tre (!) timer, men det er grundig rent, i alle fall. Jeg må fremdeles ta soverommet, badet og gangen. Kan noen hjelpe med meg motivasjonen? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg kan bare si at jeg synes du er kjempeflink! :-) Skulle gjort ting jeg også, men her sitter jeg, spisende på daim og lesende her, uten å ha gjort NOE av praktisk betydning hele dagen! :-o 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Jeg kan bare si at jeg synes du er kjempeflink! :-) Skulle gjort ting jeg også, men her sitter jeg, spisende på daim og lesende her, uten å ha gjort NOE av praktisk betydning hele dagen! :-o Hehe, ok, da føler jeg meg litt flinkere Nå har jeg mer lyst til å hoppe i dusjen og gå bort på senteret for å handle mat. Kanskje jeg får si meg fornøyd med dagen og prøve mer i morgen 0 Siter
Gyda Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hehe, ok, da føler jeg meg litt flinkere Nå har jeg mer lyst til å hoppe i dusjen og gå bort på senteret for å handle mat. Kanskje jeg får si meg fornøyd med dagen og prøve mer i morgen Jeg synes absolutt du skal gjøre det du foreslår selv. Slutt av for i dag - du har jo stått på i tre hele timer. Nå begynner lørdagskosen. Det er deg vel fortjent. ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hehe, ok, da føler jeg meg litt flinkere Nå har jeg mer lyst til å hoppe i dusjen og gå bort på senteret for å handle mat. Kanskje jeg får si meg fornøyd med dagen og prøve mer i morgen Gjør det! :-) Du kan da kose deg med den beste vsamvittighet..Og klokka er over fire på en lørdag, da er det lov å gire ned! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Gjør det! :-) Du kan da kose deg med den beste vsamvittighet..Og klokka er over fire på en lørdag, da er det lov å gire ned! Liten hjelp i dere, dere vil jo bare at jeg skal slappe av Men tror jeg går for det, ja Har morgendagen å ta av også. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Jeg synes absolutt du skal gjøre det du foreslår selv. Slutt av for i dag - du har jo stått på i tre hele timer. Nå begynner lørdagskosen. Det er deg vel fortjent. ) Takk for det, Gyda Tror jeg satser på det. Jeg og Angelica har uansett funnet ut at sjansene for en at en kjekk fyr blir med meg hjem i kveld øker betraktelig om jeg ikke rydder og vasker soverommet 0 Siter
Gyda Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Takk for det, Gyda Tror jeg satser på det. Jeg og Angelica har uansett funnet ut at sjansene for en at en kjekk fyr blir med meg hjem i kveld øker betraktelig om jeg ikke rydder og vasker soverommet Hehe. En artig konklusjon, men jeg ville likt å høre begrunnelsen. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Hehe. En artig konklusjon, men jeg ville likt å høre begrunnelsen. :-) Man jinxer sjansene sine om alt ligger til rette. Helt normal logikk, dette, Gyda 0 Siter
Gyda Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Man jinxer sjansene sine om alt ligger til rette. Helt normal logikk, dette, Gyda Jeg hadde en tanke om det som korresponderer ganske bra med det du skriver her, ja. ) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 skru på stereoanlegget. Bramusikk gjør susen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 skru på stereoanlegget. Bramusikk gjør susen Ja, sitter og rocker, men det hjelper ikke Ja, ja. Det kan vente til i morgen, nå skal jeg snart ut 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Sett på Songs of Darkness, Words of Light (My Dying Bride-skiva jeg var så elskverdig å sende deg) - høyt! og la det stå til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.