Gå til innhold

Hjelp, jeg står fast!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ryddet og vasket stua og kjøkkenet. Det tok tre (!) timer, men det er grundig rent, i alle fall.

Jeg må fremdeles ta soverommet, badet og gangen. Kan noen hjelpe med meg motivasjonen?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kan bare si at jeg synes du er kjempeflink! :-)

Skulle gjort ting jeg også, men her sitter jeg, spisende på daim og lesende her, uten å ha gjort NOE av praktisk betydning hele dagen! :-o

Skrevet

Jeg kan bare si at jeg synes du er kjempeflink! :-)

Skulle gjort ting jeg også, men her sitter jeg, spisende på daim og lesende her, uten å ha gjort NOE av praktisk betydning hele dagen! :-o

Hehe, ok, da føler jeg meg litt flinkere ;)

Nå har jeg mer lyst til å hoppe i dusjen og gå bort på senteret for å handle mat. Kanskje jeg får si meg fornøyd med dagen og prøve mer i morgen :)

Skrevet

Nå har jeg mer lyst til å hoppe i dusjen og gå bort på senteret for å handle mat. Kanskje jeg får si meg fornøyd med dagen og prøve mer i morgen :)

Jeg synes absolutt du skal gjøre det du foreslår selv.

Slutt av for i dag - du har jo stått på i tre hele timer.

Nå begynner lørdagskosen. Det er deg vel fortjent. :o)

laguna1365380434
Skrevet

Gjør det! :-) Du kan da kose deg med den beste vsamvittighet..Og klokka er over fire på en lørdag, da er det lov å gire ned!

Skrevet

Gjør det! :-) Du kan da kose deg med den beste vsamvittighet..Og klokka er over fire på en lørdag, da er det lov å gire ned!

Liten hjelp i dere, dere vil jo bare at jeg skal slappe av ;)

Men tror jeg går for det, ja :) Har morgendagen å ta av også.

Skrevet

Jeg synes absolutt du skal gjøre det du foreslår selv.

Slutt av for i dag - du har jo stått på i tre hele timer.

Nå begynner lørdagskosen. Det er deg vel fortjent. :o)

Takk for det, Gyda :)

Tror jeg satser på det. Jeg og Angelica har uansett funnet ut at sjansene for en at en kjekk fyr blir med meg hjem i kveld øker betraktelig om jeg ikke rydder og vasker soverommet ;)

Skrevet

Takk for det, Gyda :)

Tror jeg satser på det. Jeg og Angelica har uansett funnet ut at sjansene for en at en kjekk fyr blir med meg hjem i kveld øker betraktelig om jeg ikke rydder og vasker soverommet ;)

Hehe. En artig konklusjon, men jeg ville likt å høre begrunnelsen. :-)

Skrevet

Hehe. En artig konklusjon, men jeg ville likt å høre begrunnelsen. :-)

Man jinxer sjansene sine om alt ligger til rette.

Helt normal logikk, dette, Gyda ;)

Skrevet

Man jinxer sjansene sine om alt ligger til rette.

Helt normal logikk, dette, Gyda ;)

Jeg hadde en tanke om det som korresponderer ganske bra med det du skriver her, ja. :o)

Skrevet

skru på stereoanlegget. Bramusikk gjør susen :)

Ja, sitter og rocker, men det hjelper ikke ;)

Ja, ja. Det kan vente til i morgen, nå skal jeg snart ut :)

Skrevet

Sett på Songs of Darkness, Words of Light (My Dying Bride-skiva jeg var så elskverdig å sende deg) - høyt! og la det stå til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...