Gå til innhold

kjekkaser?

laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Siden det er helg og en derfor burde fjase litt har jeg lyst på nok en kjekkas-tråd..! :-)

Dere dol-damer..Hvem er den beste eye-candyen i Norge? Og hva med i hele den vide verden? :-)

Og dere menn...Hvem er egentlig de heteste kvinnsene?

Få høre nå! :-)

Selv er jeg kjedelig, og mener at sånt som Johnny Depp er snadder, sammen med, vil jeg tro, ca 98% av alle kvinner mellom 14 og 70. Jack White er (var?) også fin å se på.

I Norge er jeg mere usikker på om jeg kommer på noen som stikker seg ut sånn voldsomt.

Jeg vil ha grunn tråd..NUH! ;-P Noen kjekkaser å servere, anybody?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

27

• musikeren

10

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

6

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Trond Espen Seim. Var dehydrert da "Sorte penger, hvite løgner" gikk på NRK fordi jeg sikla så voldsomt.

Han er slett ikke verst!

*nikker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Norge: Sissel Kyrkjebø.

I verden: Sissel Kyrkjebø. :)

Men jeg har også veldig sansen for Scarlett Johansson, Angelina Jolie og Jessica Alba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

En grunn tråd er jeg helt med på.

Jeg har funnet meg en ny flamme Kyrre Haugen Sydness:

Han som spiller onkelen til Hamlet på Oslo Nye om dagen. Til høyre på bildet her: http://www.oslonye.no/filarkiv/bildegallerier__501_/hamlet/_dsc0007.jpg og her: http://www.oslonye.no/om_teatret/skuespillere/6510.html

Han kommer ikke til sin rett på disse bildene, siden han har en helt utrolig utstråling. Og for en stemme! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her var forøvrig rene festen bare å se på da! ;-P

http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=1568

Eller hur?

Også deres tur! Klin til med noen lørdagskjekkaser da!

Du får ta deg en tur på Bar Boca ikveld da, så kanskje du har flaks. :) Det ser iallefall mistenkelig ut som den sjappa.

Han var slett ikke værst, men om jeg skal pirke på noe må si at jeg liker ikke å se håret under armene på de som serverer meg. Men jeg lider av hårfobi også.

Ellers er jeg enig i mennene dine. Jeg må legge til Ryan Adams og Nick Cave som mine store yammier. Nå er vel ikke Nick Cave sånn veldig pen, men han er utrolig sexy.

Norske menn må jeg nevne vokalisten i Ricochets, gitaristen også. Sivert Høyem er heller ikke så værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges desidert største kjekkas er Trond Espen Seim.

Han har en stemme som bare åler seg ilende nedover ryggraden og ned dit du vet. Samtidig har han en råskap i blikket og uttrykket som gjør meg fullstendig til gele - og jeg tror jeg ville vært klar hvor- og når som helst der han (forhåpentligvis) måtte komme i min vei. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Han har en stemme som bare åler seg ilende nedover ryggraden og ned dit du vet. Samtidig har han en råskap i blikket og uttrykket som gjør meg fullstendig til gele - og jeg tror jeg ville vært klar hvor- og når som helst der han (forhåpentligvis) måtte komme i min vei. :-)

Den beskrivelsen der danker ut de fleste andre - helt uavhengig av hvordan fyren selv måtte være ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gyda, jeg er heeelt enig. Du beskrev det perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beskrivelsen der danker ut de fleste andre - helt uavhengig av hvordan fyren selv måtte være ;-)

Hehe. Ja, det kan du kanskje si.

Er du fortsatt uten kontakt med msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humlepungen

Slett ikke ueffen han! :-)

Nei en blir ikke direkte sår i øya av å se på han. Det må i så fall være fordi en glemmer å blinke ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte om menn også.

Elvis!

Ingen over og ingen under.

Når jeg setter på 1968 Comeback Special på dvd, er jeg nær ved å bli klam i hakket selv, der han leker seg rundt på sin lille scene, kun iført sin sorte, tettsittende skinndrakt.

Og jeg har ikke engang noe hakk.

Fyttihelvete for en karisma, for en sjarm og for et publikumstekke den mannen der hadde. For ikke å snakke om en stemme som nesten gjør meg religiøs.

Elvis Presley var virkelig kongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du får ta deg en tur på Bar Boca ikveld da, så kanskje du har flaks. :) Det ser iallefall mistenkelig ut som den sjappa.

Han var slett ikke værst, men om jeg skal pirke på noe må si at jeg liker ikke å se håret under armene på de som serverer meg. Men jeg lider av hårfobi også.

Ellers er jeg enig i mennene dine. Jeg må legge til Ryan Adams og Nick Cave som mine store yammier. Nå er vel ikke Nick Cave sånn veldig pen, men han er utrolig sexy.

Norske menn må jeg nevne vokalisten i Ricochets, gitaristen også. Sivert Høyem er heller ikke så værst.

Slett ikke uenig med deg i noe av det der, bortsett fra Sivert Høyem..;-P Han er ikke sexy.

Vet at han duden er en av b.tenderne på B.B, men han var dritfin i den videoen..Han må være løkkas peneste mann! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...