Idéfix Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg har de siste årene hatt det tøft. Ikke vanvittig krise, men livet er bare blitt litt kjipt på mange måter. I det siste har alt humpet og gått. Det har ikke skjedd store ting, verken triste eller hyggelige. Men allikevel er piffen fullstendig borte. Jeg jobber, men på ettermiddagen slapper jeg bare av. Orker ikke eller gidder noe mer. Har hatt en hektisk periode med mye jobbing, som endelig er avsluttet etter 1 år. Når jeg er sammen med mennesker klarer jeg ikke engasjere meg, heller ikke i jobbsammenheng gjør jeg noe utover det jeg MÅ gjøre. Hvordan kommer man seg ut av dette? Jeg er klar over at jeg styrer mye selv med tankene, men det er ikke så lett det heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Plant beina i bakken, hardt! Kom deg til hektene ved å få i deg multivitaminer? Jeg selv fikk mye overskudd da jeg gikk på dette (må forresten begynne igjen) over en viss periode. Det kan være støtet du trenger for å orke å glede deg over ting. En annen ting, husk etter, er det noe du alltid har hatt lyst til å gjøre? Flink til å tegne kanskje? Begynne å male, trimgruppe, puslespill, strikke, sy.... Er det noe du vet som gjør at tiden flyr veldig fort? Eks når jeg maler så forsvinner timene, eller er i hagen så skjer det samme...(også på dol da ) Det kan være en god ting å satse på noe. Og så når du prater med andre som har samme interesse, da engasjerer du deg voldsomt! Ting tar tid, ta ting tidlig så ordner det seg med tida. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Plant beina i bakken, hardt! Kom deg til hektene ved å få i deg multivitaminer? Jeg selv fikk mye overskudd da jeg gikk på dette (må forresten begynne igjen) over en viss periode. Det kan være støtet du trenger for å orke å glede deg over ting. En annen ting, husk etter, er det noe du alltid har hatt lyst til å gjøre? Flink til å tegne kanskje? Begynne å male, trimgruppe, puslespill, strikke, sy.... Er det noe du vet som gjør at tiden flyr veldig fort? Eks når jeg maler så forsvinner timene, eller er i hagen så skjer det samme...(også på dol da ) Det kan være en god ting å satse på noe. Og så når du prater med andre som har samme interesse, da engasjerer du deg voldsomt! Ting tar tid, ta ting tidlig så ordner det seg med tida. Jeg bruker mye tid på ting man ikke trenger, feks. PC. Liker å lese, så det forsøker jeg sette av tid til, mer enn noen gang. Det blir ofte slik at man gjør alt som er kjedelig - slik at det man liker, drukner i alt annet. Tiden som går føles litt meningsløs. Det er riktig som du sier at det kan være en ide å fokusere på noe man "brenner" for. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebarnet Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det høres ut som du er deprimert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idéfix Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Det høres ut som du er deprimert. Kanskje litt... Har aldri vært det før, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.