Gå til innhold

Jeg sendte melding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere så kanskje innlegget om jeg skulle sende melding eller ikke til han jeg møtte på fest sist helg.

Vel, jeg sendte sms og spurte om han ville finne på noe sammen med meg i helgen, hvorpå han svarte positivt.

I morgen skal vi treffes. Jeg håper kjemien fortsatt er der. Men jeg er så vant til at de jeg liker aldri har de samme følelsene for meg, at jeg nesten har begynt å forberede meg på nedturen allerede. At han kommer til å bare like meg som en venn, ikke ta initativ til flere dater, osv.

Har noen gode tips, råd eller bare en oppmuntring jeg kan ta med meg? :)

Gjest Partyparty
Skrevet

Ikke ta sorger på forskudd. Skyv bekymringene bort, og nyyyyt! Om du tenker negativt, kan det bli nettopp slik, fordi du tenker det. Og han liker deg nok helt sikkert som mer enn en venn! :)

Kos deg!

Skrevet

Vel, sørg for at han forstår at du ikke bare ser på han som en venn! :) Lykke til med flørten ;)

Skrevet

Vel, sørg for at han forstår at du ikke bare ser på han som en venn! :) Lykke til med flørten ;)

Har alle intensjoner om å flørte litt ja :) Men ønsker ikke å være pågående og innpåsliten heller. Håper det går veien :)

Skrevet

Ikke ta sorger på forskudd. Skyv bekymringene bort, og nyyyyt! Om du tenker negativt, kan det bli nettopp slik, fordi du tenker det. Og han liker deg nok helt sikkert som mer enn en venn! :)

Kos deg!

Har ikke tenkt å være negativ! Og jeg håper du har rett! :)

Skrevet

Har alle intensjoner om å flørte litt ja :) Men ønsker ikke å være pågående og innpåsliten heller. Håper det går veien :)

Her sitter jeg nå å kjenner sommerfuglene dine! Referat ønskes! :)

Gjest Partyparty
Skrevet

Har ikke tenkt å være negativ! Og jeg håper du har rett! :)

Du skrev at du nesten hadde begynt å forberede deg på nedturen allerede. Derfor jeg skrev det jeg skrev. Du får ha masse lykke til, og kos deg sammen han i morgen! :)

Skrevet

Du skrev at du nesten hadde begynt å forberede deg på nedturen allerede. Derfor jeg skrev det jeg skrev. Du får ha masse lykke til, og kos deg sammen han i morgen! :)

Jeg skjønte det. Jeg tenkte også da jeg leste det jeg skrev at jeg må passe meg for å være negativ i morgen :)

Skrevet

Så flott at dere har en avtale.

Det er viktig at du ikke tar noen slags sorger på forskudd nå. Gled deg, og prøv å bare kose deg når dere er sammen i morgen. Dere får det sikkert fint.

Lykke til! :-)

Skrevet

Så flott at dere har en avtale.

Det er viktig at du ikke tar noen slags sorger på forskudd nå. Gled deg, og prøv å bare kose deg når dere er sammen i morgen. Dere får det sikkert fint.

Lykke til! :-)

Tusen takk!

Skrevet

Her sitter jeg nå å kjenner sommerfuglene dine! Referat ønskes! :)

Her er referat: En vellykket dag! Vi hadde avtalt å møtes på kafe og deretter dra videre på basketkamp. Praten gikk kjempelett, vi hadde det skikkelig gøy.

Etter kampen gikk vi ut for å spise, selv om det ikke var avtalt på forhånd, og etter det ble han faktisk med hjem til meg en kort tur.

Jeg har flørta litt med berøringer og blikk, han har ikke trukket seg, men har heller ikke tatt mye initiativ selv. Vi har ledd mye, og blitt bedre kjent.

Nå håper jeg at han tar initiativ til å treffes igjen :)

Skrevet

Her er referat: En vellykket dag! Vi hadde avtalt å møtes på kafe og deretter dra videre på basketkamp. Praten gikk kjempelett, vi hadde det skikkelig gøy.

Etter kampen gikk vi ut for å spise, selv om det ikke var avtalt på forhånd, og etter det ble han faktisk med hjem til meg en kort tur.

Jeg har flørta litt med berøringer og blikk, han har ikke trukket seg, men har heller ikke tatt mye initiativ selv. Vi har ledd mye, og blitt bedre kjent.

Nå håper jeg at han tar initiativ til å treffes igjen :)

Å i bananen så bra!! ;) Høres ut til at dette skal gå veien gitt :)

Ute å spiste og besøk hjem å greier :) Lykke til videre da!! Takk for koselig info!

Skrevet

Å i bananen så bra!! ;) Høres ut til at dette skal gå veien gitt :)

Ute å spiste og besøk hjem å greier :) Lykke til videre da!! Takk for koselig info!

Tusen takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...