Gjest fløyta Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Jeg tok engang overdose med truxal, er skeptisk til å bruke denne igjen, men trenger sårt noe angstdempende i tillegg til sobril. Er det noe som tilsier at jeg ikke kan bruke truxal mere? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Nei, det er ingenting som taler mot Truxal. Det var ikke Truxalen som overdoserte deg, men du selv. 0 Siter
Gjest fløyta Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Nei, det er ingenting som taler mot Truxal. Det var ikke Truxalen som overdoserte deg, men du selv. Ja, det var nok meg selv ja og den opplevelsen var så lite hyggelig at jeg ikke gjør det igjen. Sliter med selvmordstanker hele tiden, men dette stopper meg. Jeg har også sluttet å ha så mye medisiner i huset. Hvilken dosering ville du anbefale ved sterk angst? (kjennes ut som når du blir voldsomt redd og at denne følelsen har satt seg fast og varer evig). Hvis jeg skulle kombinere sobril og truxal, hvilken dosering ville du anbefale? Har tatt små "overdoser" med sobril i noen dager og skal prøve å komme ned på noe som er mere normalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.